آمار کرونا چهارمحال و بختیاری ۳ شهریورماه؛ بدون فوتی و ۴۸ ابتلای جدید

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد، آمار فوتی و مبتلایان به کرونا را تشریح کرد.

سیدعلی درخشان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آمار ابتلای کرونا در استان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _ پنجشنبه سوم شهریورماه _ اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۹ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشتند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۷ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۴۸ نفر مثبت قطعی شد که ۳۷ نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و ۱۱ نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید _۱۹ در مراکز بیمارستانی استان بودند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، گفت: اکنون ۶۲ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۴۵ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماری خود هستند.

درخشان ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید _۱۹ در استان گزارش نشد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری کماکان ۱۸۶۱ نفر است.

وی اظهار کرد: اکنون ۱۰ نفر از بیماران با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان است.

درخشان تصریح کرد: اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا، شهرستان‌های بروجن و فارسان در وضعیت قرمز و شهرستان‌های شهرکرد، اردل، بن، کوهرنگ، کیار، لردگان و خانمیرزا در وضعیت نارنجی و شهرستان سامان در وضعیت زرد هستند.

کد خبر 599680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.