قیمت گوشی‌ آیفون + دانلود لیست جدیدترین انواع موبایل امروز (۳ شهریور)

قیمت آیفون ۱۳ پرومکس و انواع مدل‌های پرفروش گوشی‌های تلفن همراه برند اپل مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروزه تلفن‌های همراه برند اپل با مدل‌ها و ویژگی‌های مختلفی در بازار موجود است؛ این برند امروزه بسیار محبوب است و به دلیل عملکرد عالی تلفن‌های برند اپل، بسیاری از افراد خواستار تلفن‌های این برند هستند.

در ادامه لیست پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی تلفن همراه برند اپل در بازه زمانی هفت روز گذشته در بازارهای ایران به همراه قیمت حدودی آن را مشاهده می‌کنید:

محبوب‌ترین گوشی آیفون

گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro Max دو سیم کارت

آیفون ۱۳ پرومکس بدون شک به مشخصات فنی قدرتمندتری به نسبت مابقی اعضای این خانواده مجهز شده است. از نظر طراحی تفاوت چندانی با نسل قبلی پرچم‌داران این شرکت شاهد نبودیم. تنها در نمای روبه‌رو این بار اپل از با عرض کمتری به نسبت نسل قبلی بهره برده است. آیفون ۱۳ پرومکس به صفحه‌نمایشی ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۴×۲۷۷۸ پیکسل مجهز شده است. برای نخستین‌بار در تاریخ گوشی‌های هوشمند اپل، صفحه‌نمایش در نظر گرفته شده برای آیفون ۱۳ پرومکس توانایی ارائه نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز را دارد که بدون شک می‌تواند صفحه‌نمایشی روان‌تر و به مراتب باکیفیت‌تری با نسبت نسل‌های قبلی ارائه می‌کند. این صفحه‌نمایش توانایی ارائه حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت (شمع در مترمربع) را دارد که همین امر سبب می‌شود تا در شرایط نوری متنوع و حتی زیر تابش مستقیم نور خورشید نیز وضوح تصویر بسیار خوبی دارد.

در قسمت پشتی سه سنسور دوربین به همراه یک سنسور LIDAR با همان طراحی آیفون ۱۲ پرومکس قرار گرفته است. یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.5، سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی از نوع فوق‌عریض (Ultra Wide) و سنسور ۱۲ مگاپیکسلی از نوع تله فوتو، دوربین سه‌گانه آیفون ۱۳ پرومکس را تشکیل می‌دهد. پردازنده A15 بایونیک هم این بار قدرتمندتر از همیشه متشکل از شش هسته (دو هسته قدرتمندتر و چهار هسته با صرفه انرژی کمتر) این پرچم‌دار قدرتمند را همراهی می‌کند. آیفون ۱۳ پرومکس در چهار مدل با حافظه‌های داخلی ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت در کنار مدل جدید با حافظه‌داخلی یک ترابایت معرفی شد.

مشخصات گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro Max دو سیم کارت

  • رم: شش گیگابایت
  • فناوری صفحه‌نمایش: Super Retina XDR OLED
  • اندازه :۶.۷ اینچ
  • شبکه‌های ارتباطی :2G، 3G، 4G، 5G
  • نسخه سیستم عامل: iOS 15

گوشی موبایل اپل مدل iPhone SE 2020

سری SE گوشی‌های هوشمند شرکت اپل با بهره‌مندی از قیمت‌های ارزان‌تری به نسبت پرچم‌داران این شرکت، طرفداران بسیار زیادی در بین کاربران داشته و توانسته فروش بسیار خوبی را در بازار به خود اختصاص دهد. iPhone SE 2022 هم به عنوان یکی از گوشی‌های مقرون به‌صرفه این شرکت معرفی شد و مشخصات قدرتمندی را با خود به‌همراه داشت. این گوشی به صفحه‌نمایش با ابعاد ۴.۷ اینچ و رزولوشن ۷۵۰×۱۳۳۴ مجهز شده که توانایی نمایش ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ را دارد.

در قسمت پشتی تنها یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل را شاهد هستیم که توانایی ضبط ویدئو با حداکثر کیفیت 4K سرعت ۶۰ فریم در ثانیه را هم دارد. دوربین سلفی با رزولوشن هفت مگاپیکسل هم iPhone SE 2022 را همراهی می‌کند. این گوشی هوشمند به یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های اختصاصی اپل یعنی A15 بایونیک مجهز شده است. پردازنده‌ای که به‌راحتی از پس بازی‌های سنگین برمی‌آید و عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌کند. باتری ۲۰۱۸ میلی‌آمپرساعت به توانایی پشتیبانی از شارژر با توان ۲۰ وات و مجهز به فناوری شارژ سریع از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای iPhone SE 2022 است.

مشخصات گوشی موبایل اپل مدل iPhone SE 2020

  • رم: چهار گیگابایت
  • ناوری صفحه‌نمایش: Retina IPS LCD
  • اندازه: ۴.۷ اینچ
  • شبکه‌های ارتباطی: 2G، 3G، 4G، 5G
  • حافظه داخلی :۱۲۸ گیگابایت
  • نسخه سیستم عامل: iOS 15

دانلود لیست قیمت گوشی‌های آیفون (فایل گرافیکی در اندازه اصلی)

کد خبر 599512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.