۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
قابلیت جدید اینستاگرام چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اینستاگرام در حال کار بر قابلیتی به نام IG Candid است که عملکردی مشابه BeReal دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد اینستاگرام قصد دارد بار دیگر یکی از قابلیت‌هایی را که در دیگر پلتفرم‌های اجتماعی ارائه می‌شود کپی کند؛ این بار از شبکه اجتماعی BeReal کپی کرده است. BeReal که به‌تازگی به شدت مورد توجه قرار گرفته، شبکه اجتماعی است که از کاربران می‌خواهد روزی یک بار تصویری از خود به اشتراک بگذارند. در صورتی که کاربر پست منتشر نکند، نمی‌تواند پست‌های دوستان خود را ببیند.

اسکرین‌شات‌هایی از اینستاگرام در دسترس قرار گرفته شده است که به قابلیت جدید مشابه BeReal اشاره دارد. در این اسکرین‌شات مشاهده می‌شود که اینستاگرام از کاربر می‌خواهد به چالش‌های IG Candid ملحق شود. در توضیحات آن این‌گونه نوشته شده است: «هر روز در زمانی متفاوت نوتیفیکیشنی دریافت کنید و در عرض دو دقیقه عکس بگیرید و آن را به اشتراک بگذارید.»

BeReal که در سال ۲۰۲۰ میلادی بنیان‌گذاری شد، توانسته است در بین افراد نوجوان به محبوبیت چشم‌گیری دست پیدا کند. این شبکه اجتماعی کاربران را مجبور می‌کند همزمان با هم پست‌هایشان را به اشتراک بگذارند. همان‌طورکه از نام BeReal مشخص است، به دنبال این است که کاربران خود واقعی‌شان را نشان دهند. این پلتفرم در ماه‌های اخیر توانسته است سرمایه زیادی جذب کند و پیش‌بینی می‌شود که روند رشد کاربران این شبکه اجتماعی ادامه‌دار باشد.

کد خبر 599463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.