ناوگان اتوبوسرانی انگلستان جان تازه می‌گیرد

دولت بریتانیا از بودجه ۱۳۰ میلیون پوندی برای حمایت از ناوگان اتوبوسرانی در سراسر انگلستان خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دولت بریتانیا برای فعال نگه‌داشتن شبکه اتوبوسرانی کشور، تقریباً حدود دو سال از این ناوگان حمایت بی‌سابقه کرده است و قصد دارد آخرین بودجه خود را به خدمات و مسیرهای اتوبوسرانی انگلستان اختصاص دهد. دولت این کشور اعلام کرده است که اتوبوس‌ها در سراسر انگلستان از حمایت دولت تا سقف ۱۳۰ میلیون پوند بهره‌مند خواهند شد. در نتیجه میلیون‌ها مسافر می‌توانند از حمل‌ونقل عمومی و مقرون‌به‌صرفه استفاده کنند.

این بسته مالی که خدمات اتوبوسرانی را برای مدت شش ماه از اکتبر ۲۰۲۲ تا مارس ۲۰۲۳ پوشش می‌دهد، بر اساس دو سال حمایت بی‌سابقه دولت برای حفظ شبکه اتوبوسرانی استوار است. بودجه اضافی به مسیرهای اتوبوسرانی اختصاص می‌یابد، زیرا این خدمات برای افرادی که به دلیل افزایش هزینه‌های زندگی با فشار مواجه هستند، اهمیت زیادی دارد. پیش از این، دولت بریتانیا با بودجه ۳۷ میلیارد پوندی از خانواده‌های آسیب‌پذیر حمایت کرده بود.

گرانت شاپس، وزیر حمل‌ونقل بریتانیا در این‌باره گفت: "این کمک مالی تضمین می‌کند که میلیون‌ها نفر در سراسر کشور می‌توانند از خدمات اتوبوسرانی استفاده کنند. زمانی که مردم نگران افزایش هزینه‌ها هستند، بسیار اهمیت دارد که مسیرهای اتوبوس برای میلیون‌ها فردی که برای کار، مدرسه و خرید به آن‌ها متکی هستند، در نظر گرفته شود. همچنین دولت بریتانیا تا سال ۲۰۲۵ حدود سه میلیارد پوند برای خدمات اتوبوسرانی سرمایه‌گذاری می‌کند که بیش از یک میلیارد پوند آن برای بهبود قیمت کرایه‌ها، خدمات و زیرساخت‌ها و ۵۲۵ میلیون پوند برای استفاده از اتوبوس‌های بدون آلایندگی در نظر گرفته می‌شود."

گراهام ویدلر، مدیر اجرایی سازمان حمل‌ونقل مسافر انگلستان در این‌باره گفت: "ما از اعلام دولت مبنی بر بازیابی بودجه برای حمایت از خدمات اتوبوس در جوامع محلی برای مدت شش ماه استقبال می‌کنیم. این بودجه به اپراتورهای اتوبوس و شرکای مقامات محلی کمک می‌کند تا شبکه‌ای از خدمات قابل اعتماد و مقرون‌به‌صرفه را در کوتاه‌مدت ایجاد کنند، زیرا ناوگان اتوبوسرانی با الگوهای جدید سفر سازگار می‌شود. ما در بلندمدت نیز به همکاری نزدیک با دولت مرکزی و مقامات محلی ادامه خواهیم داد تا مسافران را تشویق کنیم که برای سفرهای خود از اتوبوس استفاده کنند. همچنین اطمینان حاصل خواهیم کرد که بهترین خدمات ممکن به مسافران ارائه می‌شود. "

ناوگان اتوبوسرانی انگلستان جان تازه می‌گیرد

کد خبر 599404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.