نباتی‌نژاد: تکمیل پروژه‌های برجای مانده مهم‌تر از تعریف پروژه جدید است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مهم‌تر از تعریف یک پروژه، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و برجای مانده از گذشته است، گفت: در این راستا سعی کردیم طبق برنامه‌ریزی این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

مصطفی نباتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه آئین افتتاح پروژه‌های منطقه سه شهرداری اصفهان اظهار کرد: یکی از سیاست‌های مهم مدیریت شهری پیگیری پروژه‌های محله‌محور و منطقه‌محور است که در سال اول آغاز به کار شورای اسلامی شهر در بودجه، مدنظر قرار گرفت.

وی ادامه داد: مهم‌تر از تعریف یک پروژه، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و برجای مانده از گذشته است، افتتاحیه‌ای که امروز نیز شاهد آن هستیم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام گذشته بود؛ در این راستا سعی کردیم طبق برنامه‌ریزی این پروژه‌ها را به اتمام و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدواریم طی ماه‌ها و هفته‌های آینده شاهد افتتاحیه‌های واقعی از پروژه‌های واقعی باشیم و مانند آنچه امروز در منطقه سه رخ داد در مناطق دیگر نیز پروژه‌های شهری افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به شاخصه پروژه‌های محله‌محور، اضافه کرد: پروژه‌های محله‌محور، خدمات شهری را در مقیاس‌های محله‌ای با شاخص دسترس‌پذیری به صورت عادلانه توزیع می‌کند.

کد خبر 599278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.