تبلت Blackview Tab 13 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت Blackview Tab 13 بدون وای‌فای و سیم‌کارت به اینترنت متصل می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت بلک‌ویو به‌تازگی تبلت جدیدی به نام Blackview Tab 13 را معرفی کرده است که طراحی چندان مقاومی ندارد، اما قابلیت‌هایی دارد که در دیگر تبلت‌ها یافت نمی‌شود. تبلت جدید ذکر شده از پردازنده Helio G85 مدیاتک و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقا تا یک ترابایت از طریق کارت حافظه میکرو SD و شش گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. این محصول می‌تواند ظرفیت رم را به صورت مجازی به ۱۰ گیگابایت افزایش دهد.

مهم‌ترین ویژگی تبلت جدید بلک ویو پشتیبانی از فناوری اینترنت SIMO است؛ با استفاده از این فناوری می‌توان بدون نیاز به سیم‌کارت یا شبکه وای‌فای به اینترنت متصل شد. تبلت Blackview Tab 13 به صفحه‌نمایش ۱۰.۱ اینچی Full HD پلاس مجهز است که از استاندارد حفاظت در برابر نور آبی استفاده می‌کند.

تبلت Blackview Tab 13 از باتری ۷۲۸۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که ۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بیشتر از باتری تبلت نسل قبل است؛ این باتری می‌تواند تا ۳۰ ساعت شارژدهی داشته باشد. تبلت ذکر شده از رابط کاربری Doke OS 3.0 بر پایه سیستم‌عامل اندروید ۱۲ بهره می‌گیرد. پنل پشتی این محصول میزبان دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی است؛ دوربین سلفی آن نیز دارای حسگر هشت مگاپیکسلی است. وزن تبلت ذکر شده به ۴۵۰ گرم و ضخامت آن به ۷.۷ میلی‌متر می‌رسد. این محصول را می‌توان از هم اکنون با قیمت ۱۵۰ دلار و در رنگ‌های آبی و خاکستری تهیه کرد.

کد خبر 599124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.