برگزاری برنامه ادبی‌هنری «محترم بانو»

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: تولید محتوا با محوریت عفاف و حجاب از مهم‌ترین رویکردهای نخستین جایزه ادبی‌هنری «محترم بانو» است.

محمدحسین واحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت جایگاه عفاف و حجاب در تحکیم ارکان خانواده، جامعه و ظرفیت بالای این زمینه برای خلق آثار هنری، اظهار کرد: تولید محتوا با محوریت عفاف و حجاب از مهم‌ترین رویکردهای نخستین جایزه ادبی هنری «محترم بانو» است.

وی با بیان اینکه تولید محتوا با محوریت عفاف و حجاب از مهم‌ترین الزامات فرهنگی امروز است، افزود: در این راستا نخستین جایزه ادبی‌هنری «محترم بانو» به منظور معرفی شهیده «سیده محترم بانو قاضی‌فینی» از شهدای کشف حجاب رضاخانی در کاشان از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در قالب عکس، طراحی پوستر، نقاشی، ادبیات (شعر، داستان و رمان) و سرود برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با تاکید بر اینکه حجاب از ضروریات دین اسلام است که موجب صیانت خانواده‌ها و حفظ شخصیت زن و بنیاد خانواده می‌شود، خاطرنشان کرد: جهت تقویت فرهنگ عفاف و حجاب با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش می‌کنیم با اجرای این رویداد ادبی هنری از تمام ظرفیت‌های موجود برای ترویج و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب استفاده شود.

واحدیان تصریح کرد: این جایزه با موضوع نقش حجاب در امنیت خانواده و اخلاق، زن، حجاب و نقش آفرینی در جامعه اجرا می‌شود و در راستای تولید آثار هنری و فرهنگی ارزشمند، هنرمندان دعوت به مشارکت در خلق آثار شده‌اند که تا سی‌ام مهرماه فرصت دارند آثار خود را از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ به شماره ۰۹۰۲۱۷۵۰۴۶۰ و یا به رایانامه kashanfarakhan@gmail.com ارسال کنند.

کد خبر 599121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.