گوشی اقتصادی گلکسی A04s معرفی می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی گلکسی A04s احتمالا با تراشه Exynos 850، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ در آستانه معرفی یک گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه جدید در اروپا است. این گوشی گلکسی A04s دستگاهی بسیار ارزان‌قیمت محسوب می‌شود. این محصول از نمایشگر ۶.۵ اینچی PLS LCD بهره خواهد برد و وضوح HD پلاس را ارائه خواهد داد. این دستگاه ابعاد نسبتاً بزرگی دارد و از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد که با توجه به قیمت اقتصادی آن، منطقی به نظر می‌رسد.

قلب تپنده گلکسی A04s تراشه Exynos 850 سامسونگ است که روی فرکانس دو گیگاهرتز کار می‌کند. این محصول به سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی مجهز خواهد شد و علاوه بر پشتیبانی از درگاه microSD امکان افزایش حافظه ذخیره‌سازی آن تا یک ترابایت دیگر وجود دارد. این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که در کنار آن یک دوربین دو مگاپیکسلی تشخیص عمق و یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو در نظر گرفته شده است.

گوشی گلکسی A04s از دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد که برای یک دستگاه ارزان قیمت عادی تلقی می‌شود. این محصول از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند، اما به NFC، بلوتوث پنج و وای‌فای دوباند مجهز خواهد شد. علاوه بر این گوشی مقرون‌به‌صرفه سامسونگ از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد. سیستم‌عامل پیش‌فرض این دستگاه نیز اندروید ۱۲ خواهد بود.

انتظار می‌رود که گوشی گلکسی A04s در سه رنگ مشکی، سفید و سبز در دسترس کاربران قرار بگیرد، قیمت این محصول در بازار اروپا حدود ۱۷۰ یورو اعلام شده است.

کد خبر 599112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.