مهلت شرکت در دوسالانه قصه‌گویی «نهال امید» تمدید شد

با استقبال علاقه‌مندان از دوسالانه «نهال امید» و درپی درخواست تمدید مدت زمان شرکت در جشنواره، این دوره دوسالانه در مرحله شناسایی (ضبط و ارسال آثار به سامانه) تا بیستم شهریورماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، دومین دوسالانه قصه گویی با عنوان «نهال امید» که از تاریخ ۱ مرداد ۱۴۰۱ آغازشده، با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی استان‌ها مبنی بر درخواست تمدید مدت زمان شرکت در جشنواره، این دوره از دوسالانه «نهال امید» در مرحله شناسایی (ضبط و ارسال آثار به سامانه) تا بیستم شهریورماه سال جاری تمدید شد.

بر این اساس علاقه مندان در گروه‌های مربیان، معلمان، فعالان حوزه کتابخوانی و رسانه برای شرکت در جشنواره فرصت دارند که پس از ثبت نام در وب‌گاه جشنواره به آدرس WWW.SAMAKPL.IR، ویدئویی از قصه گویی خود را فیلمبرداری و به سامانه جشنواره ارسال کنند.

دوسالانه قصه گویی «نهال امید» با همت همکاران تلاش گر و کتابداران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با هدف ترویج سنت قصه گویی، گسترش خدمات جنبی کتابخانه‌ها و ایجاد انگیزه مطالعه در حال برگزاری است و تاکنون بیش از ۱۲۰۰ اثر به این دوسالانه ارسال شده است.

در این دوسالانه که با شعار «قصه خوب؛ نسل خوب» آغاز بکار کرده، موضوعاتی چون «مسائل روز جامعه»، «موضوعات آزاد»، «سبک زندگی ایرانی اسلامی»، «شعار سال؛ تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» (موضوع ویژه) به عنوان موضوعات محوری درنظر گرفته شده است. ضمن اینکه تمامی محورهای فوق با رویکرد انگیزشی، امیدآفرینی، هویت بخشی و توجه به معنویت و اخلاق تعیین شده است.

کد خبر 599045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.