مردم شهرستان کوهرنگ مطالبات فراوانی از مسئولان دارند

نماینده شهرستان کوهرنگ در شورای اسلامی اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: مردم شهرستان کوهرنگ مطالبات فراوانی در خصوص تامین آب دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر عسگری‌حسنوند امروز _سه‌شنبه یکم شهریورماه_ در نشست اعضای شورای اسلامی استان با معاون سیاسی استاندار، با اشاره به نبود شناخت مردم از تشکل‌های مردم نهاد، اظهار کرد: در مواردی تشکل‌های مردم نهاد با تشکل‌های احزاب سیاسی اشتباه گرفته می‌شود، لذا اولین گام در گسترش این مهم آموزش است.

نماینده شهرستان کوهرنگ در شورای اسلامی اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، افزود: با توجه به حادثه سیل اخیر در استان، مردم علاوه‌بر مشکلاتی که با وقوع سیل برای آنها به قوع پیوسته بود با مشکل آب نیز مواجه شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان کوهرنگ تاکنون مطالبات فراوانی در خصوص تأمین آب این منطقه از مدیران محترم آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب استان داشتند اما تاکنون علی‌رغم خرید چندین متر لوله مشکل رفع نشده، در همین راستا پاسخ‌گویی شفاف مسئولان از مطالبات بحق مردم است.

تسهیلات بانکی برای خسارت‌دیدگان سیل در نظر گرفته شود

محمود بهارلویی، نماینده شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به جاری شدن سیل اخیر، اظهار کرد: پیگیری‌های مجدانه مسئولان ارشد استان برای اختصاص اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به‌منظور جبران بخشی از خسارت‌های وارد شده به مردم در این حادثه ضروری است.

وی تصریح کرد: تلاش برای جبران خسارت‌های ناشی از این سیل به راه‌های روستایی و تأسیسات زیربنایی مانند جاده‌ها، پُل‌ها، کانال‌های کشاورزی و مسیل‌ها از مهم‌ترین خواسته‌های مردم به‌شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: پرداخت تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه به خسارت‌دیدگان سیل اخیر در نقاط مختلف شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری مورد توجه مسئولان و متولیان امر باشد.

کد خبر 599000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.