ابعاد محیط زیستی احداث سد «کسیلیان» در مازندران

برنامه «طبیعت ۳۶۰ درجه» امشب _سه‌شنبه یکم شهریورماه_ با موضوع بررسی ابعاد محیط‌زیستی سد کسیلیان در مازندران روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، در برنامه «طبیعت ۳۶۰ درجه» کریم مهربانی معاون دفتر ارزیابی اثرات زیست‌محیطی سازمان حفاظت از محیط‌زیست، مهندس حنیف‌رضا گلزار کارشناسی ارشد خاک و آب و کنشگر محیط‌زیست و منابع طبیعی و مهندس ارسلان هاشمی رئیس حوضه آبریز رودخانه اترک و حوضه‌های شمالی به‌عنوان کارشناس حضور دارند و با پرهام دیباج درباره موضوع برنامه به گفت‌وگو می‌نشینند.

گزارش ویژه این قسمت از برنامه «طبیعت ۳۶۰ درجه» به خشکی رودخانه سیمره و تهدید آفت لورانتوس یا دارواش برای درخت‌های بلوط مربوط می‌شود.

طبیعت ۳۶۰ درجه، یک برنامه چالشی درباره محیط زیست ایران است که در آن پرونده‌های مختلفی در حوزه محیط زیست مورد بررسی قرار می‌گیرد.

پرهام دیباج که خود از مستندسازان این عرصه است با سفر به نقاط مختلف ایران بکرترین تصاویر از طبیعت، حیات‌وحش، گونه‌ها و زیستگاه‌های طبیعی و مخاطرات این گنجینه‌های ملی را با رویکرد علمی به تصویر کشیده است که برخی از این تصاویر، نتیجه سال‌ها سفر و جست‌وجو در دل طبیعت ایران است.

«طبیعت ۳۶۰ درجه» کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه دو سیما امشب _سه‌شنبه یکم شهریورماه_ حوالی ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. بازپخش این برنامه روز بعد ساعت ۳:۰۰ بامداد، ۷:۰۰ و ۱۵:۰۰ خواهد بود.

کد خبر 598993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.