تمهیدات لازم برای مشکل قطعی آب اندیشیده شود

نماینده شهرستان شهرکرد در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: انتظار است که تمهیدات لازم جهت جلوگیری از مشکل قطعی آب قبل از وقوع، مد نظر باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرشاد چراغ‌پور امروز _سه‌شنبه یکم شهریورماه_ در نشست اعضای شورای اسلامی استان با معاون سیاسی استاندار با اشاره به معضل قطعی آب محلات شهر شهرکرد در چند روز اخیر، اظهار کرد: با توجه به اینکه ضروری است ساکنان مناطق و محلات تدابیر لازم را قبل از قطعی نسبت به ذخیره‌سازی آب مورد نیاز و همچنین اقدامات و همکاری‌های لازم را نسبت به صرفه‌جویی در مصرف آب داشته باشند، اما این راه حل مشکل نیست و باید مسئولان امر تدبیر کنند؛ انتظار است که تمهیدات لازم جهت جلوگیری از این مشکل قبل از وقوع، مد نظر باشد.

وی با اشاره به اقدامات استانداری و سایر متولیان به منظور رفع مشکل تأمین آب برای مردم شهر شهرکرد، گفت: چاه‌های اطراف شهرکرد جواب‌گوی رفع این مشکل نیستند و رفع این مشکل ارائه راهکاری بهتر را می‌طلبد که با برگزاری جلسات متعدد در این خصوص و همت مسئولان ذی‌ربط مشکل در حال حاضر در حال رفع می‌شود و امیدواریم تمهیداتی اندیشیده شود که در روزهای آینده دیگر شاهد این معضل نباشیم.

آرش عباس‌پور، رئیس شورای اسلامی شهرستان خانمیرزا نیز در این جلسه، اظهار کرد: با آغاز به کار قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) برای آب‌رسانی به مناطق مختلف این شهرستان مشکلاتی مانند نبود هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها وجود دارد.

وی تصریح کرد: استقرار دستگاه‌های اجرایی دولتی در خانمیرزا از مهم‌ترین خواسته‌های مردم و اعضای شوراهای اسلامی این شهرستان به‌شمار می‌رود.

کد خبر 598984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.