دستگیری قاتل زن اردبیلی در کمتر از ۴۸ ساعت

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل، جزئیات قتل زن ۳۳ ساله را تشریح کرد و گفت: صدور کیفرخواست و تسریع اقدامات قضائی در اولویت است.

به گزارش ایمنا، سیدعبدالله طباطبایی با تشریح جزئیات قتل بانوی ۳۳ ساله در اردبیل و دستگیری قاتل، اظهار کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس فرد قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شد که تلاش‌های این زحمت‌کشان شایسته قدردانی است و در اولین فرصت دادستانی برای بررسی موضوع ورود پیدا کرد.

وی افزود: درحال‌حاضر نیز متهم بعد از تفهیم اتهام و جرایم بازداشت روانه زندان شده است. همت دادستانی بر این است تا صدور کیفرخواست و تسریع اقدامات قضائی و ادامه رسیدگی به این پرونده با سرعت بالا ادامه یابد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ادامه داد: بررسی موضوع این پرونده در دادگاه کیفری و دیوان عالی کشور به صورت فوق‌العاده برای اجرای عدالت در بین مردم انجام می‌شود تا بتوانیم به همه اهداف خود در راستای تأمین امنیت عمومی دست یابیم. از هیچ تلاشی در راستای ایجاد نظم و امنیت دریغ نمی‌شود و اولویت مهم دستگاه قضائی در کنار سایر نهادها و دستگاه‌ها برقراری امنیت عمومی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه با افرادی که نظم امنیتی جامعه را برهم زنند، قانون مجازات سخت و بازدارنده‌ای در نظر گرفته شده است، گفت: حبس طولانی، محرومیت از برخی حقوق اجتماعی و محرومیت از نهادهای ارفاقی در انتظارشان خواهد بود.

منبع: صدآنلاین

کد خبر 598973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.