مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۳۱ مردادماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر قتل در جلسه آشتی زوج جوان، تصادف تریلی و پژو در محور چوپانان به اردکان سه فوتی داشت، پیدا شدن جسد یک مفقود شده در سیلاب کوهرنگ پس از ۲۵ روز، آخرین وضعیت گروگانگیران آجودانیه، اتوبوس مسافربری مشهد_اردکان در آتش سوخت و پیدا شدن یک نوزاد رها شده را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _دوشنبه سی‌ویکم مردادماه_ به شرح ذیل است:

مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از یک فقره درگیری منجر به قتل واقع در روستای چهچکور مطلع و بلافاصله جهت بررسی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: بامداد امروز در حادثه تصادف یک دستگاه تریلر با سواری پژو در محور چوپانان به اردکان، سه نفر فوت شدند.

بیشتر بخوانید

جسد فرد مفقود شده در سیلاب پس از ۲۵ روز در حوالی رودخانه جوسرد در منطقه بیرگان شهرستان کوهرنگ پیدا شد.

بیشتر بخوانید

درپی وقوع یک فقره زورگیری از خانمی در یکی از روستاهای منطقه لواسانات توسط پنج تبعه از کشورهای همسایه و سرقت شش میلیون ریال وجه نقد، دستگیری متهمان در دستور کار تیم عملیات کلانتری لتیان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس اصفهان از مصدوم شدن پنج نفر درپی تصادف دو خودروی سواری پراید، خبر داد.

بیشتر بخوانید

دادستان تهران درخصوص آخرین وضعیت پرونده آدم‌رباها در محله آجودانیه تهران، توضیحاتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: کشف جرایم سایبری از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۶ درصد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید

به‌دنبال گزارش یک مورد گازگرفتگی و همچنین استشمام بوی بنزین در فاز چهار نجف شهر، نیروهای آتش‌نشانی و امدادی در محل حاضر شدند و جسد دو نفر را کشف کردند. در بررسی‌ها مشخص شد افرادی با حفر کانال زیرزمینی از داخل یک زمین محصور، در حال نزدیک شدن به خطوط لوله انتقال مواد نفتی و سوختی بودند که با نشت لوله و مواد سوختی در زیرزمین دچار گازگرفتگی شدند. جسد یک نفر شنبه شب و جسد دیگری صبح یکشنبه کشف و به پزشکی قانونی تحویل شد.

بیشتر بخوانید

یک دستگاه اتوبوس مسافری در منطقه ساغند اردکان به علت نامعلوم آتش گرفت که خوشبختانه همه مسافران آن سالم هستند.

بیشتر بخوانید

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید تا بیشینه ۱۰۴ کیلومتر بر ساعت، صبح امروز ۱۴۰۱ زابل را درنوردید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی در این شهر را به ۳۰۰۰ متر کاهش داد.

بیشتر بخوانید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از نشت سوزنی یک خط لوله مازوت در سه راه درچه خبر داد و گفت: مقرر شد محدودیت ترافیکی در منطقه ایجاد شود تا حدود هشت متر از این خط لوله تعمیر و بازسازی شود که این عملیات درحال انجام است.

بیشتر بخوانید

یک نوزاد در محله افسریه، خیابان ۱۵ متری، نبش خیابان ۲۹ جنب سطل زباله پیدا شد.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان جزئیات تصادف شب گذشته کامیون کشنده در محور چوپانان به اردکان که سه کشته به همراه داشت را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 598830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.