جزئیات و علت تصادف پژو با کامیون در محور چوپانان به اردکان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان جزئیات تصادف شب گذشته کامیون کشنده در محور چوپانان به اردکان که سه کشته به همراه داشت را تشریح کرد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۲۳:۴۵ شب گذشته مأموران پلیس راه از وقوع تصادف در کیلومتر ۶۵ محور چوپانان به اردکان مطلع و بلافاصله برای بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پژوRD از عقب با یک دستگاه کامیون کشنده برخورد می‌کند که بر اثر شدت برخورد صورت گرفته هر سه سرنشین خودروی سواری در دم جان باختند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان این پلیس پس از بررسی‌های دقیق خود، علت حادثه را عدم توجه به جلوی راننده خودروی سواری پژو اعلام کردند، اظهار کرد: در راه‌های دو طرفه باید رانندگان از سرعت پایینی که برای آن مشخص شده استفاده کنند، در سرعت بسیار بالا کنترل خودرو برای راننده مشکل بوده و در هنگام برخورد با موانع دچار تصادف شدید یا واژگونی خواهند شد.

سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: برابر آئین نامه راهنمایی و رانندگی میزان سرعت در جاده‌های اصلی در روز ۹۵ و در شب ۸۵ کیلومتر در ساعت و در جاده‌های فرعی در روز ۸۵ و در شب ۷۵ کیلومتر در ساعت است.

وی تاکید کرد: به رانندگان توصیه می‌شود با توجه به اینکه محورهای دو طرفه از ایمنی پایینی نسبت به سایر محورها برخوردارند حتماً به تابلوهای سرعت دقت لازم داشته باشند و براساس میزان سرعت‌های تعیین شده در این راه‌ها به رانندگی پرداخته و از رانندگی با سرعت بیش از حدمجاز در این راه‌ها جداً خودداری کنند.

کد خبر 598765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.