مشاهده «وضعیت واتس‌اپ» در صفحه چت امکان‌پذیر شد

واتس‌اپ در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که مشاهده استاتوس‌های کاربران را در صفحه چت امکان‌پذیر می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تاکنون ویژگی‌های مختلفی به واتس‌اپ اضافه شده است که از میان آن‌ها می‌توان به قابلیت واکنش نشان دادن با ایموجی و توانایی انتقال تاریخچه چت از iOS به اندروید و برعکس اشاره کرد. به‌تازگی توسعه‌دهندگان پیام‌رسان در حال برنامه‌ریزی برای اضافه کردن ویژگی دیگری هستند که تماشای «استاتوس‌های کاربران» را به صورت مستقیم از صفحه چت امکان‌پذیر می‌کند.

واتس‌اپ چند سالی است که «استاتوس» را معرفی کرده است و کاربران از آن استفاده می‌کنند. ویژگی ذکر شده به افراد امکان می‌دهد عکس‌ها و ویدئوهایی را به اشتراک بگذارند که پس از گذشت ۲۴ ساعت حذف می‌شوند. اگرچه این قابلیت به اندازه استوری اینستاگرام محبوب نیست، اما می‌تواند برای بعضی افراد مفید واقع شود.

با توجه به ویژگی جدید واتس‌اپ در نسخه بتا ۲۲.۱۸.۰.۷۰، امکان مشاهده وضعیت در فهرست چت فراهم شده است. درحال‌حاضر به نظر می‌رسد که تنها بخش کوچکی از بتاتسترها توانسته‌اند این ویژگی را امتحان کنند. با این ویژگی افراد بیشتری متوجه اشتراک‌گذاری آن‌ها می‌شوند و محبوبیت این قسمت بیشتر خواهد شد. البته براساس اطلاعات WABetaInfo کاربران می‌توانند انتخاب کنند که آیا می‌خواهند استاتوس‌های جدید را در فهرست چت مشاهده کنند یا خیر؟

کد خبر 598498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.