آغاز ثبت‌نام رانندگان سرویس مدارس ساری

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری از آغاز ثبت‌نام رانندگان و شرکت‌های حوزه سرویس مدارس در سامانه سپند خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری ساری، سجاد اسدی اظهار کرد: فراهم‌سازی شرایط مناسب برای جابه‌جایی دانش‌آموزان در بستری امن از وظایف ذاتی سازمان حمل‌ونقل شهرداری ساری بوده است، باید از ظرفیت موجود استفاده شود و زیرساخت‌ها بهبود یابد.

وی افزود: با توجه به مصوبه کمیته ستاد ملی کرونا و تأکید بر بازگشایی کلیه مقاطع تحصیلی به‌صورت حضوری، شرکت‌های حمل‌ونقل واجد شرایط بخش خصوصی می‌توانند، در امر ایاب و ذهاب دانش‌آموزان با سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری ساری همکاری کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری خاطرنشان کرد: این سازمان در راستای افزایش توان عملیاتی و سرویس‌دهی مناسب به دانش‌آموزان در تمام مقاطع تحصیلی شهر ساری، از رانندگان متقاضی (شخصی، تاکسی) واجد شرایط و صلاحیت با معرفی‌نامه از شرکت‌های حمل‌ونقل تحت نظارت سازمان نیز جهت همکاری دعوت به عمل می‌آورد.

اسدی ادامه داد: رانندگان متقاضی جهت دریافت مجوز فعالیت در سرویس مدارس باید کارت سلامت داشته و هر دو دُز واکسن را هم تزریق کرده باشند.

رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری ساری با بیان اینکه ثبت‌نام از روز قبل آغاز شده است، اظهار کرد: متقاضیان تا پایان شهریورماه ۱۴۰۱ و آغاز سال تحصیلی فرصت دارند به دفاتر پیشخوان و شرکت‌های مربوطه تحت نظارت سازمان مراجعه نمایند.

وی گفت: رانندگانی که قرار است تحت قالب شرکت‌ها، سرویس حمل‌ونقل دانش‌آموزی را ارائه دهند باید دارای شرایط سنی بالای ۲۳ سال، گواهینامه معتبر، گواهی سوءپیشینه باشند، اعتیاد نداشته باشند و خودروی آن‌ها نیز دارای معاینه فنی معتبر باشد.

کد خبر 598427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.