لزوم توجه ویژه به رفاهیات و حقوق کارکنان شهرداری

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است به رفاهیات، تسهیلات و افزایش حقوق کارکنان شهرداری توجه ویژه‌ای شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه سی‌ام مردادماه_ در نطق میان دستور پنجاه‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر، با گرامی‌داشت سال روز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، اظهار کرد: آزادگان در طول جنگ تحمیلی پیام آوران انقلاب بودند و مظلومانه در میان کینه توزی دشمنان، صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه تداوم نظام جمهوری اسلامی تا پای جان ایستادند.

وی افزود: مسئولان در دوره مدیریت خود در هر عرصه‌ای که به مردم خدمت می‌کنند، خود را مدیون ایثارگری‌های رزمندگان، شهدا و آزادگان بدانند و جهت خدمت به مردم از این فرصت بهره ببرند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به روز پزشک و هفته دولت، ادامه داد: نام‌گذاری روزها در تقویم تنها برای تبریک و تسلیت نیست، بلکه برای توجه ویژه به مشکلات اقشاری است که در آن روز به آن‌ها اشاره شده است.

وی با بیان اینکه اهتمام به رفع مشکلات و گرفتاری‌هایی که در طول زمان برای مردم ایجاد شده است، باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: کارمند و کارگر در صف اول خدمت‌رسانی به مردم هستند، اما برخی از تصمیم‌های خودسرانه مسئولان باعث بی‌انگیزگی و بی‌احترامی به این اقشار می‌شود.

فلاح تصریح کرد: اگر سامانه سوت زنی راه‌اندازی و موجب رنجش بیشتر کارکنان زحمت‌کش شهرداری می‌شود، در مقابل باید به رفاهیات و تسهیلات و افزایش حقوق آن‌ها توجه ویژه‌ای شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر دولت حقوق کارگر و کارمند را افزایش می‌دهد به علت تورم بی‌رویه بوده است که شهرداری اصفهان نیز باید این افزایش حقوق را در نظر گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در خواست دارم، شهردار اصفهان به طور ویژه به حقوق کارمندان و کارگران شهرداری توجه داشته باشد.

وی با بیان اینکه حضور اعضای شورای ششم شهر در صحن شورای اسلامی شهر به دنبال جلب اعتماد مردم و شعارهای ارزشی بود که در دوره انتخابات سر داده شد، گفت: در سال اول با شور، حرارت، هم‌دلی و وحدت شروع به کار کردیم؛ شعارها ارزشی و انقلابی بود که بدنه شهرداری و مردم را به فضای مدیریت دل‌گرم کرد، اما به خاطر برخی رفتارها فضای هم‌دلی کم‌رنگ شد.

فلاح با بیان اینکه شهرداری باید در حوزه تبلیغات نظارت بیشتری داشته باشد تا اسراف نشود، ادامه داد: در گذشته یک بنر برای شروع و یک بنر برای افتتاح نصب می‌شد، اما اکنون بنرهایی نصب می‌شود که درصد پیشرفت پروژه‌ها را مشخص می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: نماینده واقعی مردم هستم و به مردم قول می‌دهم؛ آنچه در شهرداری و شورای ششم شهر رخ می‌دهد را به معنای واقعی کلمه شفافیت برای آن‌ها مطرح کنم. همچنین از شهردار درخواست می‌کنم که برنامه‌های مدیران و معاونان را به شورای اسلامی شهر ارائه کند تا برای اجرای برنامه‌ها مطالبه‌گری کنیم.

کد خبر 598391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.