تزریق ۵۵۰ اتوبوس به شبکه حمل‌ونقل عمومی پایتخت

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در آستانه سال تحصیلی و با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی شهرداری تهران ۵۵۰ دستگاه اتوبوس در روزهای آینده وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی خواهد شد، گفت: امیدوارم بتوانیم با برنامه‌ریزی مدون تعداد اتوبوس‌های پایتخت را به شرایط خوبی برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری امروز _یکشنبه سی‌ام مردادماه_ در هشتادوهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به افتتاح پایانه اکباتان در روز گذشته، اظهار کرد: این پایانه که به طور تقریبی بزرگ‌ترین پایانه ریلی در کشور است، روز گذشته با حضور مسئولان شهری مورد بهره‌برداری قرار گرفت این در شرایطی بود که حدود ۱۴ سال زمان صرف شد تا این مجموعه سرانجام در این دوره به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: حدود ۸۰ درصد از این پروژه در ۱۴ سال گذشته انجام شده بود، اما مورد استفاده و بهره‌برداری قرار نگرفته و یک سرمایه عظیم در مجموعه شهرداری در حال از بین رفتن بود که با تلاش و برنامه‌ریزی در این دوره از مدیریت شهری به بهره‌برداری رسید.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه یکی از مشکلات مجموعه شهرداری تهران در سال‌های گذشته مکان مناسب برای تعمیرات و اورهال قطعات قطار شهری بوده است، گفت: شهرداری توانست این ظرفیت را دوباره راه‌اندازی و به خط خدمت شهروندان برساند، در تلاش هستیم پروژه‌های نیمه‌تمام را که از گذشته به جا مانده و برخی از آنها نیز در حال از بین رفتن است، را به بهره‌برداری برسانیم و در اختیار شهروندان تهران قرار دهیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم بهره‌برداری و افتتاح سایر پروژه‌های نیمه‌تمام در ماه‌های آینده اتفاق بیفتد، افزود: شهرداری تهران نیز بنا دارد در قالب "شنبه‌های امید" و افتخار تا ۲۲ بهمن هر هفته یک پروژه کلان‌مقیاس را در شهر تهران به بهره‌برداری برساند و هر هفته خبر خوشی از اقدامات شهرداری داشته باشیم.

سروری تصریح کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی شهرداری تهران حدود ۵۵۰ دستگاه اتوبوس در روزهای آینده وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی خواهد شد و امیدوارم بتوانیم با برنامه‌ریزی مدون تعداد اتوبوس‌های پایتخت را به شرایط خوبی برسانیم.

کد خبر 598382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.