راهنمای خرید مبل چستر با دیجی چوب

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید مبلی تهیه کنید؛ اما از نوع و مدل آن مطمئن نباشید. شاید هم مدل آن را انتخاب کرده‌اید؛ اما از خود می‌پرسید که چطور باید مبل خوب و بد را از هم تشخیص بدهم؟

راهنمای خرید مبل چستر

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید مبلی تهیه کنید؛ اما از نوع و مدل آن مطمئن نباشید. شاید هم مدل آن را انتخاب کرده‌اید؛ اما از خود می‌پرسید که چطور باید مبل خوب و بد را از هم تشخیص بدهم؟ امروز سعی داریم به شما کمی در این زمینه اطمینان خیال بدهیم؛ آن هم با معرفی مبل پادشاهان!

آیا تابه‌حال نام مبل چستر به گوشتان خورده است؟ چستر یک نام آشنا در زمینه‌ی مبلمان است. بااین‌حال اگر پاسخ شما منفی است؛ مطمئن باشید که این نوع مبل را دیده‌اید یا حتی توجه شما توسط آن جلب شده است، فقط اسم آن را نمی‌دانسته‌اید. این مبل، امروزه جزو پرفروش‌ترین انواع مبل‌ها بین مبلمان و کاناپه‌ها به شمار می‌رود. چستر، مبلی است که از طرفی ظاهر اشرافی دارد و از طرف دیگر به‌قدری راحت است که آن را در دسته‌ی مبل‌های طبی و راحتی قرار می‌دهند. پس با این اوصاف چه چیزی این مبل را برای به ‌وجود آمدن چنین ساختاری و یا حتی خرید، خاص می‌کند؟ خب، برای اینکه با یکی از بهترین مبل‌های موجود در دنیا آشنا شوید و فاکتورهای یک مبل خوب را بدانید، همچنان با ما همراهی کنید تا در ادامه به آن‌ها پی ببرید.

قیمت مبل چستر و عوامل موثر بر آن

  • چوب

مبل‌هایی که به نام چستر تولید می‌شوند، برخلاف مبل‌های سلطنتی چوب زیادی ندارند؛ بنابراین سخت و خشک نیستند. با این‌حال همان مقدار چوبی هم که بکار می‌رود، باید جنس باکیفیت، مرغوب و محکمی داشته باشد. کلاف مبل راحتی چستر از چوب‌های مستحکم نراد یا چوب روس می‌باشد و برای ساخت نما و پایه‌های آن نیز چوب راش یا توسکا بکار می‌رود. متاسفانه برخی از تولیدکننده‌ها از چوب ضعیف و نامرغوبی مثل چوب سفید استفاده می‌کنند؛ پس حتما لازم است با دقت کافی مبل خود را انتخاب کنید تا پس از مدت کوتاهی مجبور به تهیه‌ی مبلمان جدید نشوید.

  • دسته و بازوها

یکی دیگر از ویژگی‌های مبل‌های چستر، ظاهر زیبا و ظریف دسته‌ها، بازوها و پشتی‌های آن است. چنین ساختاری هم فضای راحتی برای نشستن و استراحت‌کردن فراهم می‌نماید و هم اینکه دکوراسیون خانه‌ی شما را ازاین‌رو به آن رو می‌کند.

  • پارچه

از موارد مهمی که در تولید مبل چستر با نهایت دقت انجام می‌شود، انتخاب پارچه‌های زیبا و مرغوب است. رایج‌ترین پارچه‌ای که در این مبل‌ها بکار می‌رود، پارچه چرم و پارچه ای می‌باشد. علاوه‌برآن پارچه‌های مخمل از جمله پورشه و جاسمین و همچنین پارچه‌های طرح چرم مثل پارچه مبلی لارسن، پارچه مبلی هانزو، پارچه مبلی گرانیت نیز در تولید مبل راحتی چستر استفاده می‌شوند. همچنین روی پارچه‌ها لمسه‌کاری‌های ظریفی انجام می‌گیرد که جذابیت مبل‌ها را چندین برابر می‌کنند.

اما این پارچه‌ها چه ویژگی دارند که در این مبل مرغوب و محبوب بکار می‌روند؟

پارچه‌های گفته شده با شستشو و یا نور آفتاب، تغییر رنگ نمی‌دهند و همچنان رنگ اولیه‌ی خود را حفظ می‌کنند. بعلاوه کیفیت آن‌ها به‌قدری بالا است که هوای گرم موجب تعریق و هوای سرد موجب جذب سردی در آن‌ها نمی‌شود.

  • تنوع رنگ

مبل‌های چستر در هر رنگی که بخواهید تولید می‌شوند و تنوع آن‌ها بسیار زیاد است، از جمله رنگ‌های طوسی، عسلی، سفید، مشکی، نسکافه‌ای، سبز، زرد و... . بااین‌حال مبل چستر طوسی، نسکافه‌ای و رنگ‌های هم‌خانواده‌ی قهوه‌ای فروش بیش‌تری دارند.

پس این فاکتورهای گفته‌شده را هنگام خرید به یاد داشته باشید تا مبلمان خود را بدون هیچ‌گونه پشیمانی و با تضمین صددرصدی خریداری نمایید.

انواع مدل مبل چستر

مبل‌هایی که تحت نام چستر تولید می‌شوند، به دلیل راحتی و زیبایی که دارند، از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند. بنابراین پیشنهادات بسیاری در برابر شما خریداران عزیز وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها، مبلی که بیش از همه دوست دارید را انتخاب کنید.

مدل‌هایی که تحت عنوان مبل‌های چستر ارائه می‌شوند عبارت‌اند از:

  • کلاسیک

  • آلفردو

  • گردون

  • مکعبی

  • اداری

  • دسته عصایی

  • ال (L)

  • قایقی

  • نیمه استیل

خرید مبل چستر

دیجی چوب به‌عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌ها در صنعت مبلمان و محصولات چوبی به شمار می‌رود. شما می‌توانید هر نوع مبلی بخصوص چستر را در آن بیابید و به مشخصات آن از جمله جنس مواد به‌کاررفته، تعداد نشیمن و قیمت مبل چستر و... قبل از خرید پی ببرید. در ادامه چند نمونه از مبلمان چستر که توسط این فروشگاه با بهترین کیفیت عرضه می‌شود، معرفی شده است.

  • مبل راحتی ال چستر الینو

مبل چستر جدید ال یکی از بهترین مدل‌های این مبل است که از چوب روس و پارچه‌های مازراتی و پارچه مبلی سافت تولید شده است. مبل‌ها و نشیمن‌های آن به‌صورت ال و یک شزلون می‌باشد که البته میز را هم باید به این مجموعه اضافه کرد. نشیمن آن، اسفنج ۳۰ کیلویی پرتراکم است که حتی بعد از مدت‌ها استفاده هم دچار فرورفتگی نمی‌شود و همچنان ظاهر ایده‌آل خود را حفظ می‌نماید.

راهنمای خرید مبل چستر با دیجی چوب

مبل راحتی ال چستر الینو

شامل: مبل ال + شزلون + پاف جلو مبلی

استفاده از چوب روس در بدنه و پایه های فلزی

رانتخاب رنگ و پارچه به دلخواه

برای مشاهده و خرید محصولات به فروشگاه اینترنتی دیجی چوب مراجعه نمایید. https://digichoob.com

  • مبل راحتی چستر تخت‌خواب‌شو زیگما

مبل راحتی تخت‌خواب‌شو هم با استفاده از چوب روس و پارچه‌های مازراتی و چرم و پارچه مسکو تولید شده است. در پشتی‌های آن لمسه‌کاری یا دکمه‌دوزی‌های ظریفی نیز انجام شده‌اند که ظاهر این مبل را زیباتر کرده‌اند. این مبل شامل ۲ کاناپه‌ی سه نفره با مکانیزم تخت‌خواب‌شو و ۲ مبل تک نفره است.

راهنمای خرید مبل چستر با دیجی چوب

مبل راحتی چستر تخت‌خواب‌شو زیگما

شامل: دو عدد کاناپه 3 نفره تخت خوابشو + دو عدد مبل تک نفره

استفاده از چوب روس در بدنه و و چوب راش گرجستانی در پایه ها

رانتخاب رنگ و پارچه به دلخواه

برای مشاهده و خرید محصولات به فروشگاه اینترنتی دیجی چوب مراجعه نمایید. https://digichoob.com

  • مبل چستر کلاسیک آلبرتا

ضمن ظاهر زیبا و متفاوتی که مبل چستر آلبرتا در مقایسه با سایر انواع آن دارد، لمسه‌کاری‌های آن نیز زیبایی‌اش را افزوده‌اند و بعلاوه سطح مبل را برای نشستن و تکیه‌دادن متناسب کرده‌اند. چوب‌های مورداستفاده برای آن، راش و روس و پارچه‌ها نیز مازراتی و هانزو می‌باشند. به‌واسطه‌ی اسفنج مرغوبی که در تولید آن استفاده شده است، نشیمن آن حالت ارتجاعی خود را حتی بعد از سال‌ها همچنان مثل روز اول حفظ می‌کند.

مبل راحتی چستر کلاسیک آلبرتا

شامل: دو عدد کاناپه 3 نفره گوشواره ای + دو عدد مبل تک نفره

استفاده از چوب روس در بدنه و و چوب راش گرجستانی در پایه ها

رانتخاب رنگ و پارچه به دلخواه

برای مشاهده و خرید محصولات به فروشگاه اینترنتی دیجی چوب مراجعه نمایید. https://digichoob.com

با دیجی چوب بهترین مبلمان را تهیه کنید

همان‌طور که متوجه شدید، مبل چستر یکی از بهترین مبل‌های موجود در بازار است که در مقایسه با سایر مبل‌ها، در صدر جدول فروش قرار گرفته است. دلیل این امر، راحتی این مبل با وجود ظاهر شیک آن است. نه فقط ظاهر، مبل‌های چستر اصل از بهترین نوع چوب و پارچه تولید می‌شوند که منجر به افزایش مرغوبیت و طول عمر آن‌ها می‌شود. دیجی چوب ضمن ارائه مشخصات محصول با کمال صحت و راستی، مبلمان مرغوب و زیبایی را همراه با ضمانت و گارانتی در اختیار شما قرار می‌دهد. در ضمن تعیین رنگ و پارچه را نیز به مزایای خرید از دیجی چوب بیفزایید. با این اوصاف بدون شک یک خرید بی‌دغدغه و حرفه‌ای را تجربه خواهید کرد.

فروشگاه اینترنتی دیجی چوب

www.Digichoob.com

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳

ارتباط در واتساپ و تلگرام: ۰۹۰۳۶۲۳۱۰۵۵

کد خبر 598326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.