رزرو هتل‌های 4 ستاره یزد با بهترین قیمت

یزد شهر بادگیرها، شهر کوچه‌های آشتی کنان، شهر آب انبارهاست که به نخستین شهر خشت خام در جهان شناخته می‌شود. جالب است بدانید نخستین صندوق امانات جهان در 1700 سال پیش در این شهر بنا شده است.

معماری این شهر طوری است که به عنوان آثار ملی ایران ثبت شده است و بیشتر مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند محو زیبایی بی‌نظیر این معماری می‌شوند.

در شهر یزد کافیست در کوچه‌های آن قدم بزنید تا از آن همه شکوه و عظمت بافت سنتی لذت ببرید. از همین رو است که در سال 1396 بافت سنتی آن در فهرست میراث فرهنگی جهانی یونسکو به ثبت رسیده است که مهم‌ترین محله بنام چهار منار معروف است. اگر مسافر این شهر زیبا هستید خوب است از بازارهای سنتی آن نیز دیدن کنید؛ معروفترین بازارهای یزد عبارتند از بازار خان، بازار پنجه علی، بازار کاشی‌گری، بازار مسگری، بازار نخود بریزی و ده‌ها بازار دیگر. در کنار بازارهای معروف این شهر مساجد و میدان‌های دیدنی بسیاری نیز در این شهر بنا شده‌اند. در ادامه به معرفی هتل‌های معروف با امکانات خوب در این شهر می‌پردازیم تا هنگام سفر اوقات لذت‌بخش‌تری را تجربه کنید. تمامی هتل‌های نام برده شده را می‌توانید با تخفیف از سایت رهی نو رزرو کنید.

هتل داد یزد

اگر به دنبال یک تخفیف بی‌نظیر در کنار کیفیت خوب هستید پیشنهاد ما هتل داد یزد است که اتاق‌های خود را تا 40 درصد تخفیف در اختیار گردشگران به این شهر قرار داده است. این هتل روزی محلی برای اقامت‌های کوتاه مدت و در جهت اهداف باربری ساخته شد اما کم‌کم و به مرور زمان به یک هتل بسیار باشکوه در بافت تاریخی شهر یزد تبدیل شد. به دلیل موقعیت هتل و دسترسی به مراکز و جاذبه‌های گردشگری امروزه مسافران بسیاری این هتل را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند.

نکته حائز اهمیت این هتل این است که هتل در ظاهر بافت سنتی و تاریخی خود را حفظ کرده است اما تجهیزات به کار رفته شده در اتاق‌ها و چیدمان آن بسیار مدرن و بروز است. اگر شما هم شیفته معماری سنتی و تاریخی هستید اقامت در این هتل می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

از جمله افتخارات هتل کسب جایزه مشتری مداری در سال 2009 است. از همین رو می‌توانید از همین حالا از برخورد کارکنان و پرسنل در این هتل خیالتان آسوده باشد. نکته دیگر تمیزی و رعایت نظافت در هتل است که در نگاه اول نیز به چشم دیده می‌شود.

هتل مشیرالممالک یزد

هتل در خیابان انقلاب بلوار مشیرالممالک بنا شده است. این هتل به عنوان نخستین هتل باغ ایرانی با معماری سنتی دوره قاجار است که بسیار زیبا و چشم نواز است. محوطه زیبای باغ که متشکل از درخت‌های سر به فلک کشیده شده، فواره‌های زیبا و حوض آب و نهر جاری در میان هتل، در کنار بافت تاریخی آن بر زیبایی هتل افزوده است.

نزدیک بودن هتل به جاذبه‌های گردشگری یزد مانند مسجد امیرچخماق، موزه آب، بازار خان، خانه لاری‌ها بسیار نزدیک است و همین موقعیت مکانی سبب شده تا از دید مسافران و گردشگران به عنوان یک امتیاز برای هتل در نظر گرفته شود.

هتل برخلاف تصور عموم که بافتی سنتی دارد اما مجهز به سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، سالن همایش و البته سالن ویدئو کنفرانس است. از طرف دیگر نشستن در رستوران سنتی و چایخانه سنتی در محوطه باغ یکی از لذت‌بخش‌ترین لحظات سفر شما به شهر یزد خواهد بود.

برای مسافران و توریست‌های خارجی خدماتی از قبیل تبادل ارز وجود دارد تا برای آن کار دیگر نیازی نباشد تا به خارج از هتل بروند. دارا بودن دستگاه خودپرداز و صندوق امانات از امکانات دیگر هتل مشیر الممالک یزد است. همین حالا فرصت را از دست ندهید و با تخفیف 38درصدی اقدام به رزرو یکی از اتاق‌های این هتل از طریق سایت رهی نو کنید.

رزرو هتل‌های 4 ستاره یزد با بهترین قیمت

هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ در دامنه کوه با ترکیبی از معماری سنتی و مدرن در سال 93 افتتاح شده است. بلوار شهیدان اشرف بعد از پارک مهرآوران میزبان هتل ارگ جدید یزد است. از آنجایی که هتل به برج سکوت زرتشتیان نزدیک است به یکی از هتل‌های محبوب در میان هتل‌های یزد تبدیل شده است. خوب است بدانید اقامت کودکان زیر 7 سال در این هتل رایگان است.

هتل در کنار دارا بودن سالن تشریفات، سالن جلسات، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، سالن همایش، تالار عروسی نیز دارد. اگر در این هتل اقامت داشتید می‌توانید از خدمات اجاره ماشین نیز استفاده کنید و به دیدن دیگر مکان‌های گردشگری یزد بروید.

هتل زنبق یزد

اگر به دنبال مکانی آرام هستید فارغ از هیاهوی شهری این هتل می‌تواند گزینه بسیار خوبی برایتان باشد. به دلیل معماری این هتل در کنار دارا بودن محیطی آرام دسترسی خوبی به مراکز تجاری و مناطق گردشگری یزد دارد. ساختمان هتل در 2 طبقه با دارا بودن ظرفیتی معادل 32 باب اتاق در خدمت مسافران و گردشگران به این شهر است.

برای اقامت در این هتل پس از ورود به شهر یزد، در بلوار جمهوری اسلامی کوچه نیروگاه زنبق ساختمان هتل نمایان است.

هتل تهرانی یزد

هتل تهرانی یزد در سال 1381 در 2 طبقه تاسیس شد و از آنجایی که به ایستگاه قطار و فرودگاه بسیار نزدیک است انتخاب خوبی برای مسافران است. اگر از رهی نو اقدام به رزرو اتاق کنید می‌توانید تا 30درصد تخفیف بهره‌مند شوید. از دیگر امکانات هتل دارا بودن سالن همایش، تالار عروسی، دسترسی به اینترنت، دارا بودن صندوق امانات، رستوران و کافی شاپ درون هتل و پارکینگ است.

هتل دارای 45 اتاق است و همه روزه از ساعت 8 صبح تا 11 شب پاسخگو مسافران و گردشگران به این شهر است. همین حالا می‌توانید از طریق سایت رهی نو اقدام به رزرو اتاق‌های هتل کنید. خوب است بدانید هتل برای اقامت کودکان زیر 4 سال هزینه‌ای دریافت نمی‌کند و کاملا رایگان است، برای کودکان 4 تا 8 سال نیم‌بها و در نهایت برای کودکان بالای 8 سال به صورت یک نفر واحد و مجزا هزینه دریافت می‌کند. هتل در شهر یزد میدان ابوالفضل ابتدای جاده نفت قرار دارد.

هتل های یزد + عکس و آدرس | رزرو هتل در یزد با تخفیف ویژه

در انتها باید اشاره کرد، سایت رهی نو در جهت حمایت از مسافران و گردشگران بهترین‌ هتل‌های 4 ستاره یزد را یکجا جمع‌آوری کرده است. اگر قصد سفر دارید همین حالا به رهی نو بروید و از تخفیفات ویژه استفاده کنید.

کد خبر 598314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.