پاکسازی چهره فولادشهر از نخاله‌های ساختمانی

شهردار ناحیه۲ فولادشهر گفت: پاکسازی شهر از نخاله‌ها، تأثیر بسزایی بر حفظ منظر و سیمای شهر دارد و اهمیت خدمات انجام شده در سطح ناحیه را بیشتر نمایان می‌کند.

سیدمهران موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توسعه روزافزون شهرهای ایران و رشد جمعیت، نیاز به ساخت‌وساز و توسعه اماکن افزایش پیدا می‌کند و این موضوع موجب تولید روزافزون نخاله ساختمانی شهری می‌شود.

وی مدیریت نخاله ساختمانی را یکی از ضرورت‌های مدیریت شهری دانست و افزود: پس از پیگیری‌های مستمر شورای اسلامی شهر، شهردار فولادشهر شاهد آغاز عملیات جمع‌آوری نخاله‌های باقیمانده از عملیات اجرایی پروژه‌های مختلف طی سال‌های گذشته از سطح شهر هستیم.

شهردار ناحیه دو فولادشهر، مناقصه جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی را یکی از اقدامات ارزنده و تکمیلی شرکت عمران در سطح محلات ناحیه دو دانست و تصریح کرد: پاکسازی نخاله‌ها از سطح شهر، تأثیر بسزایی در حفظ منظر و سیمای شهری داشته و قطعاً خدمات انجام شده در ناحیه دو فولادشهر را بیشتر نمایان می‌کند.

وی ادامه داد: شهرداری پس از اتمام پاک‌سازی هر محله، با پایش و رصد مستمر، از تخلیه مجدد نخاله و آلودگی محلات شهر توسط اشخاص حقیقی و حقوقی جلوگیری و با هر گونه موارد ناقض زیبایی محلات برخورد جدی و قانونی خواهد کرد.

موسوی تصریح کرد: ایفای تعهدات قانونی پیمانکاران و شرکت‌های سازنده مجتمع‌های مسکونی و تجاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قطعاً افزایش همکاری‌های دوسویه بین شرکت عمران و شهرداری می‌تواند راه‌گشای حل مشکلات و رفع کاستی‌های موجود شهر و باعث افزایش رضایت‌مندی هرچه بیشتر شهروندان باشد.

وی تاکید کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد در ادامه پروژه تکمیل پیاده‌روسازی محلات و همچنین پاکسازی نخاله‌های باقیمانده مربوط به تکمیل روشنایی معابر توسط شرکت عمران پیگیری و جمع‌آوری نخاله‌های باقی مانده توسط پیمانکار مجری مناقصه مربوطه انجام شود.

شهردار ناحیه دو فولادشهر گفت: از محلات دوازده‌گانه ناحیه دو، تاکنون عمده نخاله‌های ساختمانی موجود در محلات ایثار یک و ایثار دو جمع‌آوری و به تازگی کار پاک سازی محله‌ی ایثار سه آغاز شده است و امیدواریم با اتمام این عملیات شاهد افزایش رضایت‌مندی شهروندان باشیم.

کد خبر 598289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.