خدمات دولت به صورت کامل به مردم اطلاع‌رسانی شود

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه خدمات دولت باید به صورت کامل به مردم اطلاع‌رسانی شود، به بیان روایتی از اتکای امام خمینی (ره) به خدا در برابر توطئه‌ها پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی امروز _یکشنبه سی‌ام مردادماه_ در دیدار با استاندار، معاونان و مدیران استانداری یزد که به مناسبت هفته دولت برگزار شد با تبریک هفته دولت اظهار کرد: باید سعی شود اقدامات و خدمات دولت به مردم اطلاع‌رسانی شود تا آنها از این خدمات آگاهی داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمام کارهای ما باید برای رضای خدا باشد تصریح کرد: هر حرکتی اگر سبقه خدایی داشته باشد، ماندنی است و خداوند هم از آن حفاظت و حمایت می‌کند اما اگر برای رضای خدا کاری انجام ندهیم، خداوند انسان را به حال خود وامی‌گذارد و این موضوع سبب می‌شود که در کار خود بماند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: خداوند هم در قرآن کریم تاکید فرموده است که اگر کاری بدون توجه به رضای خدا انجام شود، او را به حال خود وامی‌گذارد.

امام جمعه یزد گفت: امام خمینی (ره) از روز نخست فعالیت خود، تمام کارها را تنها برای رضای خدا انجام می‌داد و حتی یک لحظه از یاد خدا غافل نمی‌شد.

وی با بیان اینکه توطئه‌های بسیاری در زمان تبعید حضرت امام در نجف به وجود آمد گفت: مدیریت کار با وجود این توطئه‌ها بسیار سخت بود و اکثریت آن را غیرممکن می‌دانستند اما امام خمینی (ره) بهترین نوع مدیریت را با اتکا به خداوند انجام دادند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: در پاریس نیز تمام رسانه‌ها و مسئولان و خبرنگارانی که مراجعه می‌کردند، علیه امام و انقلاب بودند و حتی یک نفر آنجا به حمایت از انقلاب و امام برنمی‌خواست.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: یکی از خبرنگاران در فرانسه نوشته بود که همه ابرقدرت‌ها و رسانه‌ها شاه را می‌خواهند و تنها کسانی که امام (ره) را می‌خواهند مردم ایران هستند.

آیت‌الله ناصری‌یزدی تصریح کرد: با وجود همه این سختی‌ها امام ایستاد و با ایستادگی خود زمینه‌ای را به وجود آورد که بزرگترین اتفاق بشریت رقم خورد و با وجود حمایت تمام مستکبران جهان از رژیم طاغوت، انقلاب به پیروزی رسید.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: ما هم باید به تبعیت از حضرت امام خمینی (ره) و شهدا، به فعالیت‌های خود رنگ و بوی خدایی بدهیم و بدانیم که کار کردن برای غیر از خدا هیچ ارزشی ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات خوب دولت تصریح کرد: انجام این اقدامات ارزش بسیار بالایی دارد اما مهم‌تر از آن این است که ما پیگیر تحقق و عملیاتی شدن موضوعات باشیم تا نتیجه‌بخش باشد.

کد خبر 598259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.