نام‌گذاری پل‌های شهر به نام سرداران

شهردار خمین از نام‌گذاری پل‌های سطح شهر به نام سرداران پر افتخار این شهرستان خبر داد و گفت: پارک‌های سطح شهر به مجموعه‌های بازی تجهیز می‌شود.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از تجهیز تعدادی از پارک‌های سطح شهر خمین به وسایل بازی کودکان خبر داد و اظهار کرد: نصب وسایل بازی استاندارد و تجهیز کردن پارک‌ها از اهداف اداره سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری خمین است که تاکنون اقدامات بسیاری در این راستا انجام شده است.

وی ادامه داد: جهت ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی در محله‌ها، یک مجموعه بازی در پارک شهرک نیروی انتظامی نصب شده و جهت پاسخ‌گویی به مطالبات شهروندان و تجهیز بوستان مادر، تاب و الاکلنگ در این بوستان نصب شد.

شهردار خمین خاطرنشان کرد: جهت ارائه خدمات مناسب و به دلیل درخواست تعدادی از شهروندان، یک مجموعه بازی دو سرسره در پارک ترافیک، ست ورزشی در پارک بعثت و شش عدد نیمکت و ست ورزشی در پارک شهید عبدالهی نصب شد.

احمدی با بیان اینکه تعدادی از وسایل بازی کودکان در پارک‌ها به دلیل فرسوده و خارج از استاندارد بودن نیز تعویض شده است، تصریح کرد: تجهیز و بهسازی پارک‌های سطح شهر از اولویت‌های شهرداری است و تا پایان سال این روند ادامه خواهد داشت.

وی از نام‌گذاری پل‌های سطح شهر خمین به نام سرداران پرافتخار این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت فداکاری‌های شهدای شهرستان، پل‌های سطح شهر به نام سرداران نامی خمین نام‌گذاری شد.

به گزارش ایمنا، خمین یکی از شهرهای استان مرکزی است که در جنوبی‌ترین قسمت این استان در فاصله ۳۲۰ کیلومتری از تهران واقع شده است.

کد خبر 598215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.