تداوم رویکرد حمایتی شهرداری یزد از صنایع کوچک

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری یزد با بیان اینکه بازارچه‌های شهری در رفع مشکل بازاریابی صنایع خرد نقش مهمی دارند، از تداوم رویکرد حمایتی شهرداری یزد از صنایع کوچک و خرد خبر داد.

محمد صفدرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه صنایع کوچک و خرد در اقتصاد نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند، اظهار کرد: حمایت و تقویت صنایع کوچک و خرد چندین مرتبه به صورت ویژه توسط رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امروزه در کشورهای مختلف دنیا تقویت این صنایع به شکل خاصی مورد توجه قرار گرفته است و در عرصه‌های مختلف شاهد شکل‌گیری آنها هستیم و این موضوع به تقویت اقتصادی این کشورها منجر شده است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری یزد ادامه داد: در ایران نیز طی سال‌های گذشته توجه به این حوزه افزایش پیدا کرده است، اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی یکی از مهمترین دلایل ضرورت توسعه این صنایع را ایجاد اشتغال بالا با سرمایه‌گذاری پایین نسبت به صنایع بزرگ دانست و افزود: در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری یزد یکی از رویکردهای خود را حمایت از صنایع کوچک و خرد قرار دادیم.

صفدرپور با تاکید بر اینکه بسیاری از صنایع کوچک و خرد در کشور با مشکل جدی در حوزه بازاریابی و فروش محصولات خود روبه‌رو هستند، تصریح کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری یزد برای رفع این مشکل اقدام به برپایی بازارچه‌هایی در نقاط مختلف شهر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برآوردهای صورت گرفته نشان از رضایت بالای شرکت‌کنندگان در این بازارچه‌ها برای فروش و همچنین شهروندانی که اقدام به خرید از آن می‌کنند، دارد، رویکرد سازمان در حوزه ایجاد این بازارچه‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 598061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.