گزارش فعالیت‌های دکتر تامین در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

دکتر تامین، سامانه هوشمند تامین تجهیزات و مصالح ساختمانی در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان حضور پررنگ داشت.

غرفه دکتر تامین از بیست و یکم تا بیست و چهارم مرداد ماه در سالن هشت و نه نمایشگاه دایر بود و مورد استقبال بی‌نظیر مخاطبان قرار گرفت. از مهم‌ترین فعالیت‌های دکتر تامین در این نمایشگاه می‌توان به اجرای طرح باشگاه مجریان و نمایش محصولات تولید شده توسط مجموعه، تحت عنوان برند مدرن اشاره کرد.

ثبت‌نام باشگاه مجریان با ارائه تسهیلات ویژه

یکی از مهم‌ترین خدمات دکتر تامین در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی ثبت‌نام افراد فعال حوزه ساختمان در طرح باشگاه مجریان بود. دکتر تامین برای اعضای این باشگاه خدمات متنوعی را در نظر گرفته است که در ادامه به اختصار برخی از این موارد مرور می‌شود.

برگزاری دوره‌های آموزشی

دکتر تامین دوره‌های آموزشی در زمینه‌ی تاسیسات الکتریکال، تاسیسات مکانیکال و تجهیزات آشپزخانه برگزار می‌کند. این دوره‌های آموزشی به صورت کارگاهی و باهدف توانمندسازی و آموزش به روز مجریان برگزار می‌شود. در پایان این دوره‌های آموزشی به اعضای باشگاه مجریان مدرک بین‌المللی معتبر ارائه می‌شود. یکی از اهداف این طرح، آموزش تجهیزات مدرن به مجریان و دسترسی آن‌ها به جدیدترین و آخرین پیشرفت‌های علمی در صنعت ساختمان است. با برگزاری این دوره‌های آموزشی، نیروهای متخصص توسط مجموعه دکتر تامین به پروژه‌های ساختمانی معرفی می‌شوند. با معرفی این افراد به پروژه‌های ساختمانی، دسترسی به نیروی متخصص راحت‌تر شده و کسب و کار اعضای باشگاه توسعه می‌یابد. آموزش برق‌کار درجه ۱، آموزش نصب تجهیزات هوشمندسازی ساختمان، آموزش نصب انواع لوله‌های فاضلابی و آموزش نصب و راه اندازی و نگهداری شیرآلات از جمله دوره‌های آموزشی این طرح است. برای مشاهده لیست کامل دوره‌های آموزشی می‌توانید به سایت دکتر تامین مراجعه کنید.

ارائه بیمه نامه به اعضای باشگاه مجریان

با توجه به همکاری دکتر تامین با بیمه‌ها، ارائه‌ی بیمه‌نامه به مجریان نیز از دیگر تسهیلات این طرح است. مجریان با توجه به نوع نیازشان می‌توانند بیمه‌های مختلف همچون بیمه‌ی درمانی، بیمه مسئولیت، بیمه خودرو و غیره انتخاب کنند.

ارائه تسهیلات ویژه برای خرید از دکتر تامین

سایت دکتر تامین با بیش از بیست هزار محصول مختلف ساختمانی از برندهای داخلی و خارجی از جمله لوله نیوپایپ، لوله آذین، انواع سیم برق، انواع شیرآلات آشپزخانه، قیمت لوله پی وی سی و خرید میلگرد بستر تسهیلات ویژه‌ای برای خرید مجریان در نظر گرفته است و مجریان می‌توانند با بهره‌مندی از تخفیف‌های ویژه محصولات و استفاده از مشاوره تخصصی مشاوران، خرید خود را انجام دهند. همچنین برای مجریانی که از دکتر تامین خرید کنند، جوایز ارزنده‌ای در نظر گرفته شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره‌ی باشگاه مجریان و ثبت نام می‌توانید به سایت دکتر تامین مراجعه کنید.

نمایش محصولات مدرن برای بازدید عموم

در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران، محصولات برند مدرن مانند انواع سیم و کابل برق، شیلنگ داراکار در غرفه دکتر تامین به نمایش گذاشته شد. محصولات تخصصی برند مدرن با تنوع و کیفیت بسیار بالا، بخش بزرگی از کالاهای مورد نظر برای ساخت و ساز و بازسازی ساختمان را تامین می‌کند. برند مدرن در هر یک از بخش‌های ساختمانی کالاهای مختلفی را ارائه می‌کند. این برند در زمینه‌ی تاسیسات الکتریکی، تاسیسات مکانیکی و تجهیزات آشپزخانه و لوازم بهداشتی کالاهای مختلفی را با کیفیت بالا در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. در طی نمایشگاه، بازدیدکنندگان این محصولات را از نزدیک در غرفه دکتر تامین مشاهده کردند و مشاوران دکتر تامین توضیحات لازم در خصوص این محصولات را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دادند. مشخصات تخصصی، جزئیات و قیمت این محصولات به صورت کامل در سایت دکتر تامین قرار گرفته است و می‌توانید با مقایسه‌ی کالاهای مختلف و ویژگی‌های آن‌ها محصول مورد نیاز خود را به راحتی انتخاب کنید. دکتر تامین شبکه اختصاصی فروش محصولات تولیدی خود مجموعه در قالب برند مدرن است.

گزارش فعالیت‌های دکتر تامین در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

در طی روزهای نمایشگاه از بیست و یکم تا بیست و چهارم مرداد ماه، هر روز از ساعت هشت صبح تا چهار و سی دقیقه بعد از ظهر، غرفه‌ی دکتر تامین میزبان بازدیدکنندگان از شهرهای مختلف ایران بود. مشاوران دکتر تامین، اطلاعات لازم درباره‌ی محصولات مختلف، شرایط باشگاه مجریان و نحوه‌ی ثبت نام را در اختیار مراجعه کنندگان قرار دادند. باشگاه مجریان به عنوان جدیدترین خدمت دکتر تامین در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران دوره‌های آموزشی تخصصی و تسهیلات مختلفی همچون بیمه نامه و شرایط ویژه خرید برای فعالین حوزه ساخت و ساز در نظر گرفت و شروع به کار کرد و با معرفی و نمایش محصولات برند مدرن در بخش‌های مختلف ساختمانی اطلاعات لازم را در اختیار مصرف کنندگان و مجریان این حوزه قرار داد.

کد خبر 598058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.