برگزاری یادواره شهدا باید موجب تبیین سیره آنها شود

نماینده ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه یکی از ابعاد جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری برگزاری یادواره شهیدان است، گفت: برگزاری یادواره شهدا به ویژه برای نسل جوان و دانش‌آموزان، آمادگی برای تحکیم، تقویت عقاید و مرزهای ایمانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدسعید حسینی، جمعه شب در بیستمین یادواره شهدای جوشقان مرکزی کاشان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به نقش شهدا در دوران هشت سال دفاع‌مقدس و سایر عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی به خصوص مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان اشاره کرد.

وی با اشاره به گسترش بدحجابی در جامعه افزود: به منظور ترویج فرهنگ حجاب، باید از زنان محجبه در ادارات، نهادها و سایر اماکن عمومی تقدیر کرد تا فرهنگ حجاب و چادر در جامعه نهادینه شود.

امام جمعه کاشان از کم‌رنگ شدن استفاده از چادر در بین مردم انتقاد کرد و گفت: نباید در جامعه اسلامی اجازه داده شود که ارزش چادر کمرنگ شود و باید در مقابل برخی افراد و نقشه‌ها که برای مقابله با چادر تلاش می‌کنند، ایستاد.

به گفته وی، چادر سبب سلامت و عفت جامعه می‌شود و هیچ مشکلی برای کار و فعالیت زنان ایجاد نمی‌کند.

بیستمین یادواره شهدای جوشقان مرکزی کاشان همراه با گرامیداشت یاد شهید مدافع سلامت «دکتر محمد زارع‌جوشقانی»، در آستان مقدس اوسط‌ ابن‌ علی‌ابن‌ابیطالب (ع) جوشقان مرکزی برگزار شد.

کد خبر 597994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.