آزادسازی اراضی خیابان انقلاب

شهردار مشکات از آزادسازی اراضی خیابان انقلاب خبر داد و گفت: با توجه به محدودیت‌ها و کمبود منابع مالی و اعتباری، از شهروندان و مالکان محترم تقاضا می‌شود در راستای توسعه شهر، مشارکت هرچه بیشتر را با مجموعه شهرداری داشته باشند تا شهری آباد و پویا داشته باشیم.

علی پیراینده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آزادسازی اراضی خیابان انقلاب، اظهار کرد: ۱۲۰۰ مترمربع از اراضی خیابان انقلاب با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال با تأمین اعتبار از سوی شهرداری آزادسازی شد.

وی افزود: این ملک در گذشته منزل آیت‌الله عندلیب بوده است که سال ۱۴۰۱ از مالک جدید خریداری شد.

شهردار مشکات خاطرنشان کرد: بهسازی خیابان انقلاب با توجه به بودجه ۱۴۰۱، جزو اولویت‌های شهرداری است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال آزادسازی تمام این محور انجام شود.

پیراینده اضافه کرد: با توجه به محدودیت‌ها و کمبود منابع مالی و اعتباری، از شهروندان و مالکان محترم تقاضا می‌شود در راستای توسعه شهر، همکاری هرچه بیشتر را با مجموعه شهرداری داشته باشند تا شهری آباد و پویا داشته باشیم.

سامان‌دهی و نظارت بیشتر بر ساخت‌وسازهای حریم شهر

پیراینده تصریح کرد: در نشست مشترک معاون دادستان، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه کاشان، شهردار مشکات، رئیس شورای اسلامی شهر و مدیریت جهاد کشاورزی، ساماندهی و نظارت بیشتر بر ساخت‌وسازهای واقع در حریم شهر مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: یکشنبه _بیست‌وسوم مردادماه_ معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر از اراضی حریم شهر مشکات بازدید کردند.

شهردار مشکات گفت: تشکیل گشت مشترک جهاد کشاورزی و شهرداری جهت جلوگیری از تخلفات ساخت‌وساز و تبادل اطلاعات مشترک، اجرای دستورالعمل ابلاغی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و تداوم بررسی‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ و اقدام جهاد کشاورزی براساس قانون حفظ اراضی کشاورزی، همکاری مشترک در اجرای آرای قطعی مراجع قضائی، تشکیل کارگروه‌های مردم‌نهاد، ترویج کشت گیاهان دارویی و محصولات گلخانه‌ای از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد و مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

کد خبر 597962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.