نهضت آسفالت در شهر بروجرد ادامه دارد

شهردار بروجرد گفت: اجرای پروژه نهضت آسفالت در راستای توزیع عادلانه و گسترش خدمات در سطح ‌شهر ادامه دارد.

یحیی عیدی‌بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات اجرای آسفالت محور کمربندی جنب پارک شهید حججی، کوچه بنفشه و فرعی‌های مجاور واقع در کوی شهید رجایی (لرآباد) و لکه‌گیری آسفالت خیابان انصار واقع در انتهای خیابان ۳۰ متری انقلاب کنار جداول ابتدای جاده خرم‌آباد و اراک و محور کمربندی مسیر غرب به شرق حد فاصل اسلام‌آباد تا میدان آیت‌الله بروجردی (ره) به اجرا درآمد.

وی از ساماندهی دست‌فروشان شهر خبر داد و افزود: در قانون شهرداری‌ها سد معبر خلاف بوده و شهرداری مکلف است برای حل این معضل شهری اقدام کند.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: برای دست‌فروشان نقاطی در نظر گرفته شده است تا آنان را ساماندهی و به سمت این مراکز سوق دهیم، اما دست‌فروشان همکاری لازم را با شهرداری ندارند و مسائل را رعایت نمی‌کنند.

عیدی‌بیرانوند اضافه کرد: بخشی از سد معبر توسط صاحبان املاک انجام می‌شود صاحبان مغازه‌ها پیاده‌روها را بخشی از ملک خود می‌دانند و آن را تصرف می‌کنند.

وی تصریح کرد: مشارکت هرچه بیشتر مردم در توسعه و آبادانی شهر امری ضروری است، به نحوی که در پیشبرد اهداف شهرداری خصوصاً رفع مشکلات و موانع موجود مدیریت شهری مؤثر واقع شود؛ رفع معضل سد معبر نیز نیازمند مشارکت حداکثری شهروندان است.

شهردار بروجرد گفت: اجرای پروژه نهضت آسفالت در راستای توزیع عادلانه و گسترش خدمات در سطح شهر ادامه دارد و شهرداری حداکثر تلاش خود را برای توسعه و آبادانی شهر انجام می‌دهد.

به گزارش ایمنا، بروجرد مرکز شهرستان بروجرد در استان لرستان و بیستمین شهر پرجمعیت ایران است.

کد خبر 597944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.