با هیچ رسانه و خبرنگاری جهت‌گیری نداریم

شهردار بندرعباس گفت: زاویه دید خبرنگاران به جامعه و شهر با نگاه مدیران تفاوت دارد و این مسئله می‌تواند مدیران را در مسیری قرار دهد که منافع مردم را در مدیریت لحاظ کنند؛ لذا با هیچ رسانه و خبرنگاری جهت‌گیری و زاویه مخالف نداریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی در آئین نکوداشت روز خبرنگار و تقدیر از خبرنگاران، با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، اظهار کرد: خبرنگاران در جامعه منشأ برکات هستند و با قلم، فکر، ایده و نظرات خود می‌توانند چراغ راه مدیران باشند.

وی افزود: رسالت خبرنگار در دنیای مدرن بسیار ارزشمند، ارزنده و مردم‌محور است چرا که دغدغه اصلی خبرنگاران، جامعه و مردم است. ما در مجموعه مدیریت شهری به مشورت و نقد و نظر نیاز داریم و منتظر نظرها، ایده‌ها و راهکارهای تمام خبرنگاران هستیم.

شهردار بندرعباس ادامه داد: زاویه دید خبرنگاران به جامعه و شهر با نگاه مدیران تفاوت دارد و این مسئله می‌تواند مدیران را در مسیری قرار دهد که منافع مردم را در مدیریت لحاظ کنند؛ لذا با هیچ رسانه و خبرنگاری جهت‌گیری و زاویه مخالف نداریم.

شهردار بندرعباس با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، اظهار کرد: در هفته دولت نزدیک به ۴۰ پروژه برای بهره‌برداری و کلنگ‌زنی داریم که بهره‌برداری از بوستان ساحلی صدف و پارک معلولان مهمترین آنها است.

وی با بیان اینکه شهرداری بندرعباس در حال حاضر با وجود تمام مشکلات مالی و بدهی‌ها، به دنبال خدمات‌رسانی در مسیر درست است، تصریح کرد: در حوزه پسماند یک اپلیکیشن با کارایی مناسب طراحی شده است، همچنین در حوزه شهرسازی الکترونیک، صفر تا صد امور را می‌توان به‌صورت الکترونیکی انجام داد.

نوبانی تصریح کرد: با همراهی و همفکری خبرنگاران در روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها، پایگاه‌های خبری، خبرگزاری‌ها و تمام رسانه‌ها اعم از مکتوب و دیجیتال و تلویزیون‌های اینترنتی می‌توانیم گام‌های مهمی برای توسعه و پیشرفت بندرعباس برداریم.

در پایان مراسم از خانواده خبرنگار شهید یوسف دقت، خلیل تنیده و حسین نارنجی‌نسب از پیشکسوتان حوزه رسانه، خانواده مرحوم قاسم کرمی مدیرمسئول روزنامه صبح ساحل و خبرنگاران و فعالان فضای مجازی تجلیل به‌عمل آمد.

کد خبر 597933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.