آماده استفاده از ظرفیت مرکز همایش‌های بین‌المللی به نفع کشور هستیم

شهردار اصفهان گفت: شهرداری آمادگی دارد که از ظرفیت مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اصفهان به نفع نظام جمهوری اسلامی ایران و تعاملات بین‌المللی استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده در حاشیه بازدید معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه از مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اصفهان، اظهار کرد: این مجموعه از یک سو می‌تواند به عنوان نقطه آغاز معماری دوره جمهوری اسلامی تلقی شود و از سوی دیگر به لحاظ بین‌المللی ظرفیتی را ایجاد کرده است که بتوانیم میزبان برگزاری اجلاس‌های متعدد باشیم.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان به عنوان سرمایه‌گذار اصلی، نگاه بسته‌ای نسبت به مجموعه مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اصفهان ندارد، افزود: اگر بخش خصوصی برای بهره‌برداری از این مرکز پیشگام شود و بتواند آن را به نفع نظام فعال کند، استقبال می‌کنیم؛ همچنین اگر وزارت امور خارجه به عنوان بخش دولتی به این جمع‌بندی برسد که می‌تواند این مجموعه را مدیریت کند، حاضر به مشارکت هستیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: شهرداری آمادگی دارد که از این ظرفیت به نفع نظام جمهوری اسلامی ایران و تعاملات بین‌المللی استفاده کند.

کد خبر 597915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.