آموزش و پرورش تنها به اهداف علمی اکتفا نمی‌کند

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی گفت: آموزش و پرورش تنها به اهداف علمی اکتفا نمی‌کند و اهداف ورزشی و تربیتی را نیز مدنظر دارد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، حمید بابویی امشب جمعه _ بیست و هشتم مردادماه_ در افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور به میزبانی اصفهان، اظهار کرد: استان اصفهان تا امروز توانسته مسابقات خوبی را برگزار کند، این آرامش که همه ما امروز داریم مدیون جان فشانی جانبازان، شهدا و ایثارگران هستیم که دو روز پیش سالروز بازگشت آزادگان به کشور بود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش به دنبال اجرای همه ساحت‌ها بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و تلاش دارد دانش‌آموز بعد از مدرسه، خود و خدای خود را بشناسد.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی اضافه کرد: آموزش و پرورش تنها به مباحث علمی نمی‌پردازد بلکه با اردوها و مسابقات تلاش می‌کند تربیت همه ساحت‌ها را پیش ببرد، که یکی از نمودهای این برنامه‌ها مسابقات ورزشی دانش آموزان است.

وی تاکید کرد: در این مسابقات تنها به دنبال بازوی بزرگ‌تر نیستیم، و در اصل به دنبال انسانیت، احترام و مسائل فرهنگی هستیم که کار بزرگی است و آموزش و پرورش نمی‌تواند به تنهایی آن را انجام دهد.

بابویی افزود: مسئولان وزارت آموزش و پرورش، فدراسیون‌های جودو، تکواندو و ژیمناستیک و هیئت‌های ورزشی همکاری خوبی برای برگزاری این مسابقات داشتند.

وی خطاب به دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: امیدواریم میزبان خوبی برای شما در اصفهان باشیم، شما با حضور در این مسابقات می‌توانید سرآمدهای ورزش کشور باشید.

گفتنی است مسابقات ورزشی دانش آموزان از بیست و هفتم مرداد لغایت ششم شهریور ۱۴۰۱ به میزبانی اصفهان در سه رشته برگزار می‌شود.

کد خبر 597902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.