۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
آیپد جدید چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که آیپد نسل ۱۰ احتمالاً با ظاهر بازطراحی شده و درگاه USB-C در کنار سری آیفون ۱۴ رونمایی می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که آیپد نسل دهم اپل از طراحی جدید بهره خواهد برد. انتظار می‌رود که این محصول از نمایشگر ۱۰.۵ اینچی بزرگ‌تر بهره ببرد و علاوه بر این حاشیه‌های آن نسبت به نسل قبل، باریک‌تر شود. از دیگر تغییرات احتمالی این دستگاه می‌توان به حذف شدن جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و جایگزین شدن درگاه USB-C به جای درگاه لایتنینگ اشاره کرد.

گفته می‌شود آیپد نسل دهم اپل از لبه‌های تخت شبیه آیپد پرو بهره خواهد برد. همچنین ممکن است این محصول به تراشه A14 Bionic مجهز شود و مدل سیم‌کارت‌خور آن از 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد. در مقام مقایسه، سری آیفون ۱۲ و آیپد ایر چهار از تراشه A14 Bionic بهره می‌برد. اپل تصمیم دارد نسل دهم آیپد را در رویداد ماه سپتامبر در کنار سری آیفون ۱۴ و اپل واچ سری هشتم رونمایی کند.

این احتمال وجود دارد که به دلیل شرایط فعلی بازار و مشکلات زنجیره تأمین، نسل جدید آیپد با تأخیر وارد بازار شود. با این وجود، اگر این مسائل تا ۲۰ آگوست برطرف شود؛ ممکن است تأثیر زیادی در به تعویق افتادن عرضه این محصول نداشته باشد. همچنین، گزارش شده است که شرکت اپل قصد دارد آیپد جدید را در ماه اکتبر معرفی کند.

کد خبر 597890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.