هدفون جدید آدیداس چگونه شارژ می‌شود؟

آدیداس، هدفون بی‌سیمی به نام RPT-02 SOL معرفی کرده است که با هر بار شارژ، می‌تواند تا ۸۰ ساعت پخش موسیقی دوام بیاورد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، آدیداس از هدفون بی‌سیم جدید خود با قابلیت شارژ خورشیدی رونمایی کرد؛ این برند ورزشی برای تولید هدفون RPT-02 SOL با شرکت Zound Industries همکاری کرده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول، امکان شارژ با نور طبیعی و مصنوعی است.

بدنه هدفون جدید آدیداس از ترکیب پلاستیک بازیافتی و نایلون است و عمر باتری آن با افزایش دو برابری به ۸۰ ساعت رسیده است. هدفون RPT-02 SOL آدیداس از مواد سلولی نوری بسیار انعطاف‌پذیر بهره می‌برد؛ ساخت این سلول‌های نوری که Powerfoyle نام دارد بر عهده شرکت سوئدی Exeger بوده است. امکان چاپ این سلول‌های خورشیدی روی پلاستیک، باعث می‌شود بتوان در محصولات مختلف از آن‌ها استفاده کرد. برای نمونه، امکان قرار دادن این سلول‌ها روی دیوارها، خودروها و لوازم الکتریکی مصرفی وجود دارد.

Powerfoyle برخلاف سلول‌های خورشیدی قدیمی‌تر که به منبع قدرتمند و ثابت نور طبیعی نیاز دارند، می‌تواند در شرایط نوری مختلف شارژ شود. شرکت‌های دیگر پیش از این هدفون‌هایی با قابلیت شارژ خورشیدی تولید کرده‌اند؛ بنابراین محصول جدید آدیداس در این زمینه، اولین نیست، اما نسبت به دیگر هدفون‌های مشابه بازار، مزیت مهمی دارد.

هدفون RPT-02 SOL کاملاً ضد آب نیست اما استاندارد IPX4 دارد؛ بنابراین در برابر عرق و پاشیدن آب مقاوم است. این هدفون از کنترل‌های داخلی برای تغییر آهنگ یا تنظیم حجم صدا بهره می‌برد. همچنین، نشانگری دارد که به پیدا کردن بهترین منبع نوری برای شارژ کمک می‌کند. اگر هیچ منبع نوری برای شارژ این محصول وجود نداشته باشد، می‌توان از درگاه USB-C و اتصال به منبع برق برای شارژ آن استفاده کرد. این هدفون با قیمت ۲۲۹ دلار به فروش می‌رسد و از تاریخ ۲۳ آگوست از طریق فروشگاه‌های آنلاین در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 597886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.