از اصلاح جداول مستهلک تا ساماندهی مادی‌ها در منطقه ۹

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه پروژه مناسب‌سازی مسیر و بدنه‌سازی مادی محله جاوان به‌منظور رفع خطر و زیباسازی محلی با اعتباری بالغ بر ۲.۵ میلیارد ریال اجرا شده است، گفت: در راستای تسهیل تردد وسایل نقلیه و عابران پیاده، عملیات بهسازی، تعمیر و اصلاح جداول مستهلک در حال انجام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری، شهرداری منطقه ۹ اقداماتی همچون پیاده‌روسازی، زیرسازی و لکه‌گیری معابر، اجرای جدول‌گذاری، لوله‌گذاری، احداث آب‌راه و کانیو را در دست اقدام دارد.

وی با اشاره به کاهش بارندگی‌ها، خشکسالی و کمبود منابع آبی، افزود: اجرای پروژه لوله‌گذاری با هدف بهینه‌سازی مصرف آب به طول ۴۰ متر در خیابان‌های وحدت، سردار حجازی، محله جنیران و لادان انجام شده است و اجرای ۱۰۰ متر دیگر آن نیز در دست اقدام است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: عملیات احداث آب‌راه و کانیو با هدف رفع مشکلات زیست‌محیطی و هدایت و دفع آب‌های سطحی در خیابان‌های میرزاطاهر شرقی و نبوی‌منش به طول حدود ۵۰ متر اجرا شده است.

وی اضافه کرد: عملیات لوله‌گذاری، احداث آبراهه و کانیو در سطح منطقه ۹ با اعتباری معادل سه میلیارد ریال در دست اقدام است و تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه پروژه مناسب‌سازی مسیر و بدنه‌سازی مادی محله جاوان به‌منظور رفع خطر و زیباسازی محلی با اعتباری بالغ بر ۲.۵ میلیارد ریال اجرا شده است، گفت: فعالیت‌های عمرانی با هدف ارتقای جلوه بصری منطقه ۹ و افزایش رضایت‌مندی شهروندان تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه تعمیرات در سطح منطقه ۹ و محله‌های بهارانچی و جاوان با اعتبار ۲.۷ میلیارد ریالی اعتبار در حال اجرا است، اضافه کرد: در راستای تسهیل تردد وسایل نقلیه و عابران پیاده، عملیات بهسازی، تعمیر و اصلاح جداول مستهلک در حال انجام است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی حاشیه معابر و نهرها با استفاده از سنگ‌های مالون به طول بیش از ۲۰۰ متر در سطح منطقه اجرا شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پروژه تعمیرات در محله‌های بوستان، جنیران و سطح منطقه ۹ شهرداری با ۲.۱ میلیارد ریال اعتبار و پیشرفت ۷۰ درصدی در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه ۹ نسبت به درخواست‌های شهروندان مسئولیت دارد و در همین راستا تلاش می‌کند که اجرای پروژه‌های عمرانی با شتاب و رعایت اصول کیفی و کمی انجام شود.

کد خبر 597575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.