بودجه ۱۱۰ میلیارد تومانی برای بازسازی ناوگان اتوبوسرانی قم

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برنامه شهرداری قم در تدوین طرح تکمیل ناوگان اتوبوسرانی، گفت: در قالب این طرح تلاش می‌شود تعداد اتوبوس‌های شهری قم به ۲۵۰ عدد برسد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر قم، سید محمدحسین دهناد با اشاره به تهیه و ارسال برنامه و طرح پیرامون وضعیت فعلی شبکه و معابر تندروهای شهری و برنامه‌های آینده جهت بهبود و گسترش آن، اظهار کرد: ارتقای ایمنی در مسیرهای تندروی شهری کاملاً مورد توجه شهرداری است.

وی ادامه داد: اولویت در تندراه‌های شهری با خودروهای سواری و در کندراه‌های شهری اولویت با عابران پیاده و ناوگان حمل‌ونقل عمومی است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برخی از مهم‌ترین محورهای تندراهی شهر قم، گفت: بلوار عمار یاسر، بلوار جمهوری اسلامی و فردوسی سه شریان اصلی در شبکه حمل‌ونقل شهری است که برای بهبود عملکرد آن‌ها برنامه‌های جامعی در دستور کار است.

وی با بیان اینکه طرح کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر نسبت به الزام شهرداری به ارائه برنامه تأمین ناوگان اتوبوس جهت تکمیل ناوگان اتوبوسرانی به تعداد مورد نیاز را مورد توجه قرار داد، تصریح کرد: اکنون کمبود اتوبوس سبب نارضایتی در برخی محلات شهر شده که با بازگشایی حضوری مدارس و دانشگاه‌ها این مشکل بیشتر خواهد شد. در بودجه امسال ۱۱۰ میلیارد تومان برای بازسازی و اورهال کردن اتوبوس‌های موجود در نظر گرفته شده است.

کد خبر 597537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.