مانیتورهای جدید شرکت Alienware رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت اAlienware مانتیورهای جدیدی را با نرخ نوسازی قابل‌توجه و طراحی جذاب رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، Alienware، برند زیرمجموعه دل، دو مانیتور گیمینگ با نام‌های Alienware 25 (شماره مدل AW2523HF) و Alienware 27 (شماره مدل AW2723DF) را معرفی کرده است. مانیتور Alienware27 علاوه بر وضوح تصویر QHD، به صورت پیش‌فرض نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز دارد، اما می‌توان نرخ نوسازی را به ۲۸۰ هرتز افزایش داد. این مانیتور از فناوری‌های AMD FreeSync Premium Pro، Nvidia G-Sync و VESA Adaptive Sync پشتیبانی می‌کند.

پنل نانو IPS مانیتور Alienware27 تاخیر یک میلی‌ثانیه دارد و ۹۵ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد، این ویژگی‌ها باعث می‌شود محصول ذکر شده برای تولید محتوا و گیمینگ گزینه مناسبی باشد. مانیتور Alienware27 زبان طراحی جدید و جذابی دارد و از سیستم تهویه بهینه‌ای استفاده می‌کند، این مانیتور از نورپردازی RGB پشتیبانی می‌کند و پایه‌ای با امکان تنظیم ارتفاع و شیب دارد که می‌توان آن را در جهت‌های مختلف چرخاند.

مانیتور Alienware25 که بیشتر در نقش یک مانیتور میان‌رده ظاهر می‌شود، دارای وضوح تصویر Full HD است و از استانداردهای AMD FreeSync Premium و VESA Adaptive Sync پشتیبانی می‌کند و به نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۰.۵ میلی‌ثانیه دست پیدا می‌کند. این مانیتور ۹۹ درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و به دلیل داشتن نرخ نوسازی قابل‌توجه و زمان پاسخ‌دهی کم، مخصوص بازی‌های رقابتی و سریع است.

مانیتور Alienware25 پایه‌ای شش ضلعی دارد که فضای کمتری از میز را اشغال می‌کند، نورپردازی RGB نیز ندارد، اما به صورت کلی مشابه Alienware27 است. این پایه نیز مشابه پایه Alienware27 از تنظیم شیب و ارتفاع و چرخش در جهت‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. مانیتور Alienware25 در هفتم سپتامبر ۲۰۲۲ با قیمت ۴۵۰ دلار عرضه می‌شود، عرضه مانیتور Alienware27 نیز از ششم اکتبر ۲۰۲۲ با قیمت ۶۵۰ دلار آغاز خواهد شد.

کد خبر 597407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.