انتشار راهنمای سامانه رتبه‌بندی معلمان جهت بارگذاری مدارک

کارگروه اجرایی رتبه‌بندی معلمان با صدور اطلاعیه‌ای، از انتشار «راهنمای سامانه رتبه‌بندی» ویژه بارگذاری مدارک و محتواهای موردنیاز طرح رتبه‌بندی خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از وزارت آموزش و پرورش، در اطلاعیه این وزارتخانه آمده است: در راستای اجرایی کردن نظام رتبه‌بندی و شروع کار رسمی این سامانه از ۲۶ مردادماه، راهنمای سامانه رتبه‌بندی ویژه بارگذاری مدارک و محتواهای موردنیاز طرح رتبه‌بندی در سایت وزارت آموزش‌وپرورش بارگذاری شده است.

فرهنگیان می‌توانند نحوه ارسال مدارک به سامانه رتبه‌بندی را از طریق این راهنما مشاهده کنند و سپس اقدام به بارگیری مدارک کنند.

آدرس سایت سامانه رتبه بندی

راهنمای آموزش سامانه رتبه بندی. pdf

این در حالیست که کارگروه اجرایی رتبه‌بندی معلمان در اطلاعیه‌ای دیگر، از راه‌اندازی آزمایشی سامانه رتبه‌بندی معلمان در چند منطقه آموزشی کشور خبر داد.

در متن این اطلاعیه نیز آمده است: با عنایت به تاکید وزیر آموزش و پرورش مبنی بر تسریع فرایند اجرایی رتبه‌بندی معلمان، به محض ابلاغ رسمی اصلاحیه آئین‌نامه که توسط هیئت دولت مصوب شد، کارگروه اجرایی آئین نامه را مجدداً به روزرسانی کرده و با عنایت به تغییرات و اصلاحات انجام گرفته، شیوه نامه اجرایی تدوین شد.

به لطف خداوند و با تلاش شبانه‌روزی همکاران، از روز چهارشنبه بیست و ششم مردادماه سامانه رتبه‌بندی معلمان به طور آزمایشی برای چند منطقه آموزشی کشور در دسترس معلمان برای تکمیل اطلاعات قرار خواهد گرفت.

کد خبر 597367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.