وظایف کمیسیون "حمل‌ونقل و آمدوشد" چیست؟

رئیس شورای اسلامی شهر یزد از تشکیل کمیسیون "حمل‌ونقل و آمدوشد" در شورای اسلامی شهر یزد خبر داد.

عزیزالله سیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه موضوع حمل‌ونقل یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در شهر باید به آن توجه شود، اظهار کرد: اقداماتی که در این حوزه باید انجام شود نیازمند بررسی دقیق و کارشناسی است و امور باید با دقت بسیار انجام شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، بحث تشکیل کمیسیونی مرتبط با حمل‌ونقل به ویژه حمل‌ونقل عمومی در دستور کار شورای اسلامی شهر یزد قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: تشکیل کمیسیون‌های جدید در شورای ششم شهر نیازمند بررسی گسترده است و اعضا در نشست‌های مختلفی این موضوع را بررسی کردند تا در نهایت رأی به تشکیل آن دادند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای توجه به ترافیک، حمل‌ونقل شهری و معضلات ترافیکی سطح شهر، در هشتادویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد، تشکیل کمیسیون حمل‌ونقل و آمدوشد شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

سیفی با بیان اینکه در همین نشست رأی‌گیری از میان اعضا نیز انجام شد، گفت: بر این اساس مجید تجملیان، فاطمه زارع، محمدعلی اعتباری، محمدباقر پارسائیان و بی‌بی‌فاطمه حقیرالسادات به عنوان اعضای این کمیسیون انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه از ابتدای فعالیت دوره ششم شورای اسلامی شهر موضوع حمل‌ونقل به صورت ویژه در دستور کار بود گفت: پیش از این و در مدت یک سال گذشته، این کمیسیون با عنوان کمیته حمل‌ونقل و آمدوشد فعالیت داشت.

کد خبر 597191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.