رفع مشکل حفره چهارراه فاطمیه یزد تا ساعت ۲۴ امشب

سخنگوی شهرداری یزد با بیان اینکه ترافیک ایجاد شده در مرکز شهر مربوط به حفره ایجاد شده مرتبط با تأسیسات فاضلاب در چهارراه فاطمیه است، از رفع مشکل تا ساعت ۲۴ امشب خبر داد.

حامد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ترافیک بسیار شدید ایجاد شده در محورهای اصلی مرکز شهر یزد، اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه ظهر امروز_سه‌شنبه بیست‌وپنجم مردادماه_ به وسیله تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ و بررسی دوربین‌های نظارتی، ایجاد حفره در چهارراه فاطمیه یزد مشخص شد.

وی افزود: بلافاصله پس از این موضوع، مأموران شهرداری با حضور در محل اقدام به رفع خطر اولیه کرده و مشخص شد که این حفره مربوط به تأسیسات فاضلاب بوده است و موضوع سریعاً به آبفا استان اعلام شد.

سخنگوی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: پس از اعلام چندباره این موضوع، مأموران آبفا در ساعت ۱۷ به محل اعزام شدند و عملیات رفع مشکل را شروع کردند که در حین این عملیات، برخورد بیل مکانیکی به لوله گاز سبب شکستگی و نشتی شد و عملیات مرمت لوله‌ها را با کندی روبرو کرد.

سلطانی افزود: همین موضوع سبب شد که ترافیک بسیار شدیدی در خیابان‌های منتهی به این بلوار ایجاد شود به گونه‌ای که از بلوار کوثر، بلوار امام جعفر صادق (ع) و خیابان حضرت مهدی (عج) تردد با کندی بسیاری همراه شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هم عملیات مرمت لوله‌ها و رفع نشتی ایجاد شده در حال انجام است و پیش بینی می‌شود تا حدود ساعت ۲۴ امشب مشکل برطرف شود و تردد به حالت عادی برگردد، تصریح کرد: به همین دلیل ضمن تقدیر و تشکر از صبوری شهروندان عزیز، درخواست داریم از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند.

کد خبر 597088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.