۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
اجرای ۲ طرح عمرانی در زرند

شهردار زرند گفت: شهرداری همواره در تلاش است با اجرای پروژه‌های عمرانی و سودمند در شهر، رفاه و آسایش را برای شهروندان فراهم کند و به‌زودی دو طرح عمرانی در زمینه حمل‌ونقل و روان‌سازی ترافیک در شهر اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری زرند، علی ضیاءالدینی اظهار کرد: اجرایی کردن طرح‌های عمرانی شهرداری جزو اولویت‌های کاری بوده و در همین راستا عملیات چندین طرح عمرانی به زودی اجرایی خواهد شد.

وی افزود: شهرداری زرند همواره در تلاش است با اجرای پروژه‌های عمرانی و سودمند در شهر، رفاه و آسایش را برای شهروندان فراهم کند.

شهردار زرند با بیان پروژه‌های تعریف شده شهرداری با سرعت و درصد پیشرفت فیزیکی چشمگیری در حال انجام است، خاطرنشان کرد: ساخت بوستان قرنی ۲۷، بوستان شهرک زیتون، نماکاری المان میدان نماز، ساخت سرویس‌های بهداشتی ترمینال و بوستان فجر، جدول‌گذاری خیابان سپاس، ورودی بهشت زهرا، شهرک امام حسن مجتبی، ساماندهی بوستان حاشیه‌ای ۱۵ خرداد، میدان دانشگاه، تعویض جداول فرسوده سطح شهر، از جمله فعالیت‌های عمرانی شهرداری است.

ضیاءالدینی اهمیت دادن به درخواست‌ها و پیشنهادات شهروندان در حوزه‌های مختلف را ضروری دانست و تصریح کرد: به زودی دو طرح عمرانی در زمینه حمل‌ونقل و روان‌سازی ترافیک در شهر زرند اجرا خواهد شد.

کد خبر 596925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.