قیمت احتمالی محصولات جدید شیائومی فاش شد

به نظر می‌رسد که یک افشاگر قیمت دقیق سری 12T را قبل از رونمایی آن‌ها، منتشر کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی شیائومی 12T و 12T Pro احتمالاً دو ماه دیگر رونمایی می‌شود. گوشی شیائومی 12T در نسخه‌ای مجهز به هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی عرضه خواهد شد؛ قیمت آن نیز ۶۴۹ یورو خواهد بود.

گوشی شیائومی 12T پرو نیز با همان پیکربندی و رنگ‌های مشابه با قیمت ۸۴۶ یورو عرضه خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که این محصول به صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح تصویر +FHD، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش مجهز شود. این گوشی شیائومی ظاهراً توسط سیستم‌عامل اندروید ۱۲ با MIUI 13 اجرا خواهد شد. قدرت سخت‌افزاری آن را احتمالاً تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 کوالکام با رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1 تأمین خواهد کرد.

انرژی مورد نیاز شیائومی 12T Pro با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی احتمالاً در پنل جلو از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و در پنل پشت از سه دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد.

از سوی دیگر پیش‌بینی می‌شود که شیائومی 12T نیز از مشخصات مشابهی بهره ببرد، اما به جای تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 کوالکام ظاهراً از تراشه Dimensity 8100-Ultra مدیاتک استفاده خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود از شارژ سریع ۶۷ واتی نیز پشتیبانی کند.

کد خبر 596770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.