میزان استفاده کاربران از نسخه‌های مختلف اندروید مشخص شد

گزارش‌های ارائه شده گوگل از میان استفاده کاربران سیستم‌عامل اندروید ۱۲ در ماه آگوست، نشان می‌دهد که تنها ۱۳.۳ درصد کاربران از آن استفاده می‌کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پیش از به‌روزرسانی چهارم آگوست، گوگل آخرین بار در نهم ماه می، آمار مربوط به توزیع نسخه‌های مختلف اندروید را منتشر کرده بود؛ آن زمان هنوز اندروید ۱۲ در جدول توزیع سیستم‌عامل‌های این شرکت دیده نمی‌شد، اما اکنون آمار مربوط به آن منتشر شده است و اطلاعات جدیدی را در اختیار ما قرار می‌دهد.

اوایل ماه جاری، گوگل آمار میزان استفاده کاربران از سیستم‌عامل خود را به‌روز کرد. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که اندروید ۱۲ فقط بر ۱۳.۳ درصد از دستگاه‌ها اجرا می‌شود. سهم اندروید ۱۲ در ماه می تقریباً ۶.۶ درصد بوده؛ البته هنوز این اطلاعات به صورت رسمی در وب‌سایت اندروید استودیو نوشته نشده است.

براساس شواهد ارائه شده، اندروید ۱۱ تقریباً ۲۷ درصد از سهام بازار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. درواقع این سیستم‌عامل اکنون پرکاربردترین نسخه سیستم‌عامل است. پس از آن نیز اندروید ۱۰ و ۹ دیده می‌شود که به ترتیب ۲۲.۳ و ۱۴.۵ درصد از سهم بازار را از آن خود کرده است.

کد خبر 596764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.