انجام اصلاح هندسی سه‌راه تعاون یزد با مصوبه شورای ترافیک

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد گفت: اصلاح هندسی سه‌راه تعاون یزد با مصوبه شورای ترافیک استان در حال انجام است.

حمید دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه بعضی از خیابان‌ها و تقاطع‌ها در یزد با ترافیک روبه‌رو است اظهار کرد: یکی از اقداماتی که برای رفع این مشکل صورت گرفته، تدوین طرح‌های اصلاح ترافیکی است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته نیز اصلاح هندسی میادین، چهارراه‌ها و تقاطع‌هایی که با ترافیک سنگین روبه‌رو بود، توسط شهرداری انجام شد، افزود: از ابتدای امسال بررسی و اجرای اصلاح هندسی در بعضی نقاط شهر یزد در راستای کاهش ترافیک و تسهیل تردد شهروندان انجام شد.

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد با اشاره به اصلاح هندسی سه‌راه تعاون در بلوار دانشجو، تصریح کرد: یکی از تقاطع‌هایی که همیشه چراغ قرمز آن با ترافیک بسیار زیاد خودرو روبه‌رو می‌شد، همین نقطه بود، از این رو با توجه به ارائه طرح و تصویب شورای ترافیک استان، عملیات اصلاح هندسی سه‌راه تعاون در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر نیز مراحل اجرایی را سپری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با اصلاح هندسی سه‌راه تعاون در بلوار دانشجو، سه‌راه حذف می‌شود و بلوار به صورت مستقیم به مسیر خود ادامه می‌دهد و انتظار می‌رود ترافیک ایجاد شده در این منطقه برطرف شود.

کد خبر 596504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.