ریزر ماوس گیمینگ DeathAdder V3 Pro را معرفی کرد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ریزر ماوس گیمینگ DeathAdder V3 Pro را با سرعت اتصال بی‌سیم چهار برابر نسبت به قبل معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ماوس‌های گیمینگ سری DeathAdder ریزر از سال ۲۰۰۶ وارد بازار شدند و تا اوایل سال جاری همچنان به عنوان پرفروش‌ترین ماوس گیمینگ جهان شناخته می‌شود. ماوس جدید گیمینگ ریزر که DeathAdder V3 Pro نام دارد به‌گونه‌ای طراحی شده است که برای عملکرد بهتر، ارگونومی بهتری دارد.

تغییرات اعمال شده در ماوس گیمینگ DeathAdder V3 Pro باعث شده است وزن آن نسبت به نسل قبلی حدود ۲۵ درصد کاهش پیدا کند. شرکت ریزر پیش از این از نورپردازی RGB در بسیاری از محصولات خود استفاده می‌کرد اکنون به منظور کاهش وزن ماوس جدید خود، این ویژگی را به محصول جدید خود اضافه نکرده است، این تغییر باعث شد وزن نهایی ماوس جدید گیمینگ حدود ۶۳ گرم یا در محدوده ۵۵ تا ۶۵ گرم باشد.

از دیگر تغییرات ماوس DeathAdder V3 Pro می‌توان به حسگر نور جدید Focus Pro 30K اشاره کرد که از ویژگی‌هایی مانند قطع نامتقارن برای تنظیم محدودیت‌های فاصله بلندتر، پشتیبانی می‌کند. قابلیت جدید دیگر این محصول Motion Sync نام دارد که مانند فناوری‌های همگام‌سازی تطبیقی برای فریم‌های ویدئو که برای نمایش نرم‌تر و روان‌تر محتوای بصری طراحی شده است.

همچنین، ریزر سوئیچ‌های DeathAdder V3 Pro را به Optical Gen-3 خود به‌روزرسانی کرده است و عمر باتری را نیز تا ۹۰ ساعت افزایش داده است. این ماوس جدید در فروشگاه اینترنتی ریزر در دسترس کاربران قرار گرفته است و به زودی در بازارهای مختلف عرضه می‌شود.

کد خبر 596410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.