۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
پاوربانک جدید انکر معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که پاوربانک ۲۴ هزارمیلی‌آمپر ساعتی انکر با قابلیت شارژ مک‌بوک پرو معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، Anker یک شارژر قابل حمل ۱۵۰ دلاری به نام PowerCore 24K عرضه کرد که ظرفیت آن ۲۴ هزار میلی‌آمپر ساعت است. این محصول می‌تواند دستگاه‌های مختلف را با حداکثر سرعت ۱۴۰ وات شارژ کند و با همین سرعت نیز شارژ شود. این پاوربانک حتی می‌تواند مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی را فقط در مدت ۴۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ کند؛ البته بدین منظور باید از کابل MagSafe به USB-C استفاده کنید.

پاوربانک PowerCore از استاندارد Power Delivery 3.1 استفاده می‌کند که توان خروجی ۱۰۰ وات را از طریق پورت USB-C به ارمغان می‌آورد. پاوربانک جدید انکر می‌تواند ۱۴۰ وات برق را از هر دو درگاه USB-C ارائه دهد و همچنین یک درگاه USB-A با قابلیت شارژ ۱۸ وات دارد. یکی از ویژگی‌های برجسته PowerCore K صفحه‌نمایش هوشمند آن است که اطلاعاتی مانند مصرف برق برای هر یک از دستگاه‌های متصل، میزان انرژی باقی‌مانده و زمان شارژ مجدد را نشان می‌دهد. این نمایشگر ۰.۳۶ وات انرژی مصرف می‌کند؛ بنابراین شرکت سازنده توصیه می‌کند که در صورت استفاده نکردن از محصول آن را خاموش نگاه دارید.

پاوربانک ۲۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی جدید انکر اکنون در آمازون با قیمت ۱۵۰ دلار در دسترس خریداران قرار دارد. جعبه این محصول شامل کابل USB-C یا شارژ AC نیست؛ بنابراین باید آن را جداگانه خریداری کنید. اگر تمایل دارید از قابلیت‌های این محصول به صورت کامل بهره ببرید هر دو دستگاه ورودی و خروجی باید از استاندارد Power Delivery 3.1 پشتیبانی کنند. شارژرهای دیگری که انکر اخیراً معرفی کرده است مانند Anker 747 Prime، از استاندارد Power Delivery 3.1 بهره نمی‌برد و هر پورت آن‌ها می‌تواند حداکثر ۱۰۰ وات خروجی داشته باشد.

کد خبر 596409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.