نصب دوربین‌های پایش تصویری در بادرود

شهردار بادرود با اشاره به نصب دوربین‌های جدید پایش تصویری در سطح شهر گفت: کنترل و پایش به وسیله دوربین می‌تواند شهر را در دو حوزه حمل‌ونقل و ایمنی توسعه دهد.

علی رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از نصب دوربین پایش تصویری در سطح معابر اصلی شهر خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری‌های مقامات قضائی، انتظامی و شهرداری بادرود و با همکاری پلیس راهور و مدیریت شهری، دوربین نظارتی و پلاک‌خوان در مرحله نخست در سه نقطه از سطح شهر نصب شد.

وی افزود: این دوربین‌ها کار ثبت تخلفات را انجام می‌دهند و امکان پایش تصویری برای کنترل شهر را نیز دارند.

شهردار بادرود خاطرنشان کرد: طرح پایش تصویری یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های شهری است که برای کنترل هوشمند ترافیک، افزایش ضریب امنیت اجتماعی، کاهش هزینه‌های مدیریت شهری، ثبت دائم وقایع، جلوگیری از وقوع جرم و اقدامات غیرقانونی، کمک به مدیریت بحران و مدیریت متمرکز در نقاط مختلف کاربرد دارد.

رجبی با تاکید بر اینکه یکی از راهکارهای حل مشکلات حمل‌ونقل و ترافیک، کنترل عبورومرور به‌صورت مکانیزه است، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های پایداری هر شهر، امنیت شهروندان و ساکنان آن شهر است؛ بنابراین برای داشتن شهری پایدار باید از ابزارهای نوین استفاده کرد.

وی گفت: کنترل و پایش به وسیله دوربین می‌تواند شهر را در دو حوزه حمل‌ونقل و ایمنی توسعه دهد.

به گزارش ایمنا، بادرود مرکز بخش امامزاده است که در شهرستان نطنز در استان اصفهان قرار دارد. این شهر در ۱۳۵ کیلومتری شمال اصفهان، ۲۵ کیلومتری شمال نطنز ،۵۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر آران‌وبیدگل، ۶۰ کیلومتری جنوب شرق کاشان و ۵۵ کیلومتری غرب اردستان و در حاشیه شاهراه ترانزیت تهران-بندرعباس قرار دارد.

کد خبر 596326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.