اعضای کمیسیون‌های شورای شهر تبریز معرفی شدند

با رأی نمایندگان شورای اسلامی شهر تبریز، اعضای کمیسیون‌های شورای شهر تبریز معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا در هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز پس از اعلام اسامی و با رأی اعضای حاضر یاسین بجانی، روح الله دهقان نژاد، محمد حسن استوتچی، غلامرضا احمدی و حکیمه غفوری به عنوان اعضای کمیسیون تحقیق و نظارت و ارزیابی شورا و فریدون بابائی اقدم، یاسین بجانی، علی نوای باغبان، احد صادقی و حجت الاسلام رسول برگی در ترکیب جدید کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک قرار گرفتند.

کمیسیون فرهنگی، اجتماعی نیز با انتخاب غلامرضا احمدی، محمد حسن استوتچی، حجت‌الاسلام کاظم زعفرانچی‌لر، حکیمه غفوری و روح‌الله دهقان‌نژاد اعضای جدید خود را شناخت.

پرویز هادی، یاسین بجانی، علی نوای باغبان، شهرام دبیری و حکیمه غفوری به عنوان اعضای کمیسیون ورزش و جوانان و حکیمه غفوری، حجت‌الاسلام کاظم زعفرانچی‌لر و روح الله دهقان‌نژاد به عنوان اعضای کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند تعیین شدند.

همچنین شهرام دبیری، پرویز هادی و علی نوای باغبان به عنوان اعضای جدید کمیسیون برنامه و بودجه و حجت الاسلام کاظم زعفرانچی‌لر، علی نوای باغبان و یاسین بجانی به عنوان اعضای کمیسیون سرمایه‌گذاری انتخاب شدند.

فریدون بابایی اقدم روح الله رشیدی، یاسین بجانی، علی نوای باغبان و غلامرضا احمدی به عنوان اعضای کمیسیون معماری و شهرسازی و احد صادقی، غلامرضا احمدی و یاسین بجانی به عنوان اعضای کمیسیون خدمات و محیط زیست انتخاب شدند.

به گزارش ایمنا، قبل از آغاز رسمی جلسه، از حکیمه غفوری عضو شورای شهر تبریز و مادر شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری و تعدادی از ایثارگران شاغل در شورای اسلامی کلانشهر تبریز و شهرداری تبریز تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 596225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.