نقش موثر خبرگزاری ایمنا در انعکاس مسائل شهری سمنان

شهردار سمنان گفت: خبرگزاری ایمنا توانسته مشکلات و معضلات شهر و شهروندان را شناسایی کند و راهکارهای مناسبی به مدیران شهری ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی مرتضی‌نژاد در نشست صمیمی با خبرنگاران خبرگزاری ایمنا، دفتر استان سمنان اظهار کرد: امروزه نقش رسانه در مدیریت شهری به عنوان منابع مطمئن آگاهی‌دهنده بسیار پررنگ است و در تنویر افکار عمومی، آگاهی‌بخشی و رفع مشکلات و معضلات جامعه و شهروندان نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند زمینه‌سازی مناسب برای افزایش ظرفیت مشارکت شهروندان برای تحقق اهداف مدیریت شهری داشته باشند، عملکرد خبرگزاری ایمنا در دفتر استان سمنان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این خبرگزاری توانسته ضمن انعکاس عملکرد و فعالیت‌های مدیریت شهری، مشکلات و معضلات شهر و شهروندان را شناسایی کند و راهکارهای مناسبی به مدیران شهری ارائه دهد.

شهردار سمنان خاطرنشان کرد: افزایش اطمینان و اعتماد شهروندان به مدیریت شهری حاصل اطلاع‌رسانی درست و به‌هنگام و عاملی جهت توسعه هرچه بهتر مدیریت شهری است. از خبرگزاری ایمنا درخواست می‌شود برای حرکت شهر سمنان به سمت شهر هوشمند، خلاق، نوآور و شهر گردشگری، بازوی قدرتمندی برای مجموعه مدیریت شهری باشد.

کد خبر 596223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.