توزیع ۲ هزار کیسه زباله میان شهروندان کوت‌ عبداله

شهردار کوت عبداله با اشاره به توزیع دو هزار کیسه زباله میان شهروندان، گفت: طرح توزیع کیسه زباله میان شهروندان در حوزه ناحیه‌سه خدمات شهری اجرا شده است و در آینده نیز به صورت محله‌محور ادامه خواهد داشت.

سیدسعید باب‌المراد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آموزش شهروندی و ارتقای فرهنگ عمومی یکی از اولویت‌هایی است که باید در دوره جدید مدیریت شهر به آن توجه شود، همواره در معاونت فرهنگی در تلاش هستیم شرایطی را فراهم کنیم که شهروندان آموزه‌های شهری را به راحتی دریافت کند.

وی افزود: هدف از آموزش‌های شهروندی، توسعه فرهنگی شهر و همراه کردن شهروندان با مدیریت شهر است تا شهری تمیز و پاکیزه داشته باشیم.

شهردار کوت عبداله با بیان اینکه با همکاری معاونت فرهنگی دو هزار کیسه زباله میان شهروندان توزیع شد، خاطرنشان کرد: شهروندان باید به منظور جمع‌آوری پسماندهای تولیدی خود در منازل، کیسه زباله داشته باشند تا علاوه بر ایجاد یک نظم مشخص، هر شب رأس ساعت ۲۱ زباله‌های خود را درب منزل قرار دهند.

باب‌المراد تاکید کرد: طرح توزیع کیسه زباله میان شهروندان در حوزه ناحیه سه خدمات شهری اجرا شده است و در آینده نیز به صورت محله‌محور ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، کوت عبداله مرکز شهرستان کارون در استان خوزستان است که در سال ۱۳۹۱ از ادغام مناطق کوت عبداله، شهرک بسیج، استیشن، کواتر، خزامی، کوی شهید عباسپور، درویشیه، شریعتی‌یک، کوت نواصر، کوی منتظری، گاومیش آباد، گندمکار، هادی‌آباد ایجاد شده است.

کد خبر 596200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.